Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's EndWar [multi]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's EndWar [PS3 Hype]

Ei yhtään oudommat sivut..
Ainoa mitä näin, niin teksti vilkkuu vähän väliä, oli siellä jokin kirjain ja numeroyhdistelmä, koitin sitäkin SS:ksi, mutta ei toiminut..

Ainoa mitä huomasin, niin " Bruce Willis " oli kadonnut, mutta kun painaa archivea, niin sieltähän kaveri löytyy :D

GamePlay -pätkää ala Frag Dolls :rolleyes:

Hmm.. hypen vähyydestä päätellen ei taida löytyä hirveästi RTS porukkaa. Itse kyllä tykkäisin, mutta ainakin tuon videon perusteella oli aika vaisu meno. Visuaalinen puoli ja yleinen meisinki jää aika kauas trailerista.

Viralliset sivut.
UbiDays trailer (HD)

Uusi 'GamePlay'-pätkä (leikkaukset niin lyhyitä, että ei juuri mitään konkreettista pääse näkemään. Hienoa meininkiä silti..)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hiljaista on ollut tämän suhteen, eikä iloisia uutisia ole tiedossa nytkään. Ubisoft nimittäin ilmoitti, ettei PS3-versiosta tule demoa.
Tom Clancy's EndWar ships on Nov. 4 for the PlayStation 3 and Xbox 360, but if you're looking to get your hands on the game early, you'd better own an Xbox 360. Ubisoft today launched the EndWar demo on Xbox Live Marketplace and, in the process, confirmed that the PS3 will not be getting an EndWar demo.
Lähde: http://www.dailygame.net/news/archives/008432.php

voihan prkl! kuinka vaikeata se voi olla?

jotenkin semmoinen fiilis, että tästä saattaisi dead spacen kanssa tulla vuoden yllättäjä. mutta olisin kyllä mielelläni tätä ensiksi kokeillut. no nyt pitänee tehdä ostopäätös arvostelujen perusteella...

Ilmeisesti Ubilla vasen käsi ei tiennyt, mitä oikea tekee. Nyt ilmoitettiinkin, että demo tulee sittenkin. Demon ilmestymiselle ei vielä ilmoitettu päivämäärää.

Ilmeisesti Ubilla vasen käsi ei tiennyt, mitä oikea tekee. Nyt ilmoitettiinkin, että demo tulee sittenkin. Demon ilmestymiselle ei vielä ilmoitettu päivämäärää.

onneksi. pääseepäs vähän kokeilemaan miten se englannin suoltaminen oikein toimii näin pitkähkön tauon jälkeen:D hyvät fiilikset on kyllä pelistä, täytyy vain toivoa, että puheella ohjaaminen toimii.

trophy tuki näyttäisi löytyvän kuin myös.

Vastaus: Tom Clancy's EndWar [multi]

EndWar onnistui vakuuttamaan jo trailerillaan, että kyseessä on peli, jota haluan pelata. Tietämättä lainkaan, minkälaisesta pelistä on kyse. Trailerissahan näytetään vain jotain joukkojaan komentavaa kenraalia, joka Minority Report -käyttöliittymällä ohjailee joukkojensa liikettä.

Nyt demon ladattua olen vielä myydympi, ja EndWar on ehdottomasti odotuslistan piikkipaikoilla. Puheohjaus toimii hämmentävän hyvin, ja vaikka olin ihan pihalla toiminnasta, komentelu omalla äänellä ("Unit One Attack Hostile Two") loi ihan omanlaisensa fiiliksen. Vaikka C&C on myös tuloillaan ja ilmeisesti ihan hyvä, voi tämä äänikomentelu mullistaa reaaliaikastrategiat lähes yhtä radikaalisti kuin Dune 2 joskus viime vuosituhannella.

Eikä foorumeilla ole RTS-intoilijoita, vai onko väki menettänyt uskonsa Clancy-brändiin, kun ei pelistä ole hehkuttu täällä?

EndWar onnistui vakuuttamaan jo trailerillaan, että kyseessä on peli, jota haluan pelata. Tietämättä lainkaan, minkälaisesta pelistä on kyse.

Veit jalat suustani! Demoa kokeilin kerran, enkä osannut päättää tykkäsinkö vai en... Ehkä pitää kokeilla vielä muutaman kerran jos aukeaisi hieman enemmän. Tosin yksi ameriikan pelailija kertoili stormrise pelistä joka on vastaava mutta käyttis olis siinä parempi... Saas nähdä miten käy!

Olihan tuo mielenkiintoinen puheojauksensa takia. Vaan eikä tuo meikän englantia meinannu ymmärtää! :D

En tiedä olenko vanhanaikainen, mutta meikäläisen nörtteilyn raja menee siinä että pitäisi ruveta käskyt puheella antamaan tv:lle. Voi sitä kuittailun määrää, jos emäntä kuulee.. :D
Pitääpä koittaa demoa vielä perinteisellä ohjauksella, kunnon RTS maistuu aina.

IGN on taas kerran julkaissut arvostelun ensimmäisten joukossa. Onko arvosana huutava vääryys, se selviää spoilerin alta...
8.0

Sen perusteella mitä mä nyt oon lukenu ja kattonu, niin olen tullut siihen tulokseen että peli tulee toimimaan jos ääniohjaus toimii kunnolla. Idea on mahtava jne, mutta kaikki riippuu siitä, toivottavasti en pety, koska odotukset ovat niin korkealla. :)

Ylös Bottom