Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tomb Raider: Legend

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tie vie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tie vie

New Member
Juu olen semmoisessa kohdassa jossa laattoja tippuu kuiluun ja pitäisi painaa L nappia mutta olen kokeilut jo LT ja LB mutta mitään ei tapahdu niin voisko joku neuvoa että miten tuon kohdan pääsee läpi? tämä kohta jossa olen niin se tulee sen kaivos kohdan jälkeen jossa piti uida

Vastaus: Tomb Raider: Legend

Ihan vaan väännät vasenta ohjaussauvaa nuolen osoittamaan suuntaan riittävän ajoissa.

(Apu muuten tulee paremmin perille, jos mainitset myös pulmallisen kentän nimen.)

Kysymys: Tomb Raider: Legend

nyt loppu aivokapasiteetti kesken tuolla englannissa siel kunigas arthurin hautakammiossa johon tippuu siittä vesiputouksesta ja sit ku ui rantaan nii siel on se kirkko vai mikälie jonka sisälle kiikutaan katon kautta ja sielt olen löytäny sen puolikaan haudan jota voi siirrellä ja sit on se kirkon kello(jonka köyttä pitkin laskeudutaan kirkon sisälle) joka nousee ja kolahtaa jos sen narun nokassa roikkuvan paalun päälle hyppää lisä painoksi ja sit on se kattokruunu systeemi jolla jonka päälle pääsee pomppaan tai jota voi sillä magneetti nauhalla heilutella mut multa puuttuu vissin joku palanen ku en tajuu miten siit pääsee sit eteenemään voisko joku neuvooo tyhmäää???? nii ja siel kirkon ulkopuolella on siel vedessä ne neljä bronssi patsasta joiden kyljes on ne rullat jonka kahvasta vetää nii sit semmonen häkkyrä laskee aina vähäks aikaa alas mut ei niin alas et niihin yltäs... ja vesiputouksesta katsottuna oikeella ensimmäisen patsaan kohalla on ylhäällä joku luola mut sinnekkään pääsystä ei ole tietoa.....

Sulla on kaikki ratkaisun avaimet jo käsissäsi (et siis ole missannut mitään). Sun täytyy vain tehdä kaikki huomaamasi asiat hautaholvin sisällä melkein yhtä aikaa, eli älä jää lorvimaan. Maanalaisen järven tapahtumista ei tarvitse huolehtia ennen kuin pääset pois hautakammiosta.

(PS: Hengitä välillä...)

Mitäs pitää tehdä siinä kun taistelee sen amandan monsterin kanssa vai mikä lie olikaan :D Siis se missä on myös se kone sen pyöreän huoneen keskellä. :confused:

Voit tehdä aluksi joko kahdella tavalla. Ensimmäisessä ammu sillä vehkeellä se hirviö johonkin niistä tolppien välissä olevista sähköpurkauksista jolloin se ottaa vähän aikaa lukua. Käy vetämässä aina tämän jälkeen aina yksi huoneen jokaisella sivulla olevista neljästä vivusta alas. Toinen tapa on että hirviöstä välittämättä käyt vetämässä kaikki neljä vipua alas kerralla. Hirviö ei tee niin paljon vahinkoa että siitä tarvitsisi välittää. Joudut käyttämään ehkä yhden Health Packin.

Kun olet vetänyt vivut alas, aktivoi neljä katosta laskeutunutta palloa tai mitä lie nyt ovatkaan sähköisiksi. Kun tämän olet tehnyt, katso huoneen keskelle, hiukan ylöspäin ja näet kiiltävän esineen. Käytä siihen Magneettikoukkua ja valmista tuli. Mutta jos et ehdi ottaa esinettä, joudut aktivoimaan neljä palloa uudelleen.

Xbugs sanoi:
Sulla on kaikki ratkaisun avaimet jo käsissäsi (et siis ole missannut mitään). Sun täytyy vain tehdä kaikki huomaamasi asiat hautaholvin sisällä melkein yhtä aikaa, eli älä jää lorvimaan. Maanalaisen järven tapahtumista ei tarvitse huolehtia ennen kuin pääset pois hautakammiosta.

(PS: Hengitä välillä...)

Kiitos ja kumarrus... kaikki oliki siinä silmien eessä ja ite haki niin kaukaaa... kuhan anto pään levätä päivän nii sen hiffas heti... =)

Vastaus: Kysymys: Tomb Raider: Legend

Jonttu sanoi:
nyt loppu aivokapasiteetti kesken tuolla englannissa siel kunigas arthurin hautakammiossa johon tippuu siittä vesiputouksesta ja sit ku ui rantaan nii siel on se kirkko vai mikälie jonka sisälle kiikutaan katon kautta ja sielt olen löytäny sen puolikaan haudan jota voi siirrellä ja sit on se kirkon kello(jonka köyttä pitkin laskeudutaan kirkon sisälle) joka nousee ja kolahtaa jos sen narun nokassa roikkuvan paalun päälle hyppää lisä painoksi ja sit on se kattokruunu systeemi jolla jonka päälle pääsee pomppaan tai jota voi sillä magneetti nauhalla heilutella mut multa puuttuu vissin joku palanen ku en tajuu miten siit pääsee sit eteenemään voisko joku neuvooo tyhmäää???? nii ja siel kirkon ulkopuolella on siel vedessä ne neljä bronssi patsasta joiden kyljes on ne rullat jonka kahvasta vetää nii sit semmonen häkkyrä laskee aina vähäks aikaa alas mut ei niin alas et niihin yltäs... ja vesiputouksesta katsottuna oikeella ensimmäisen patsaan kohalla on ylhäällä joku luola mut sinnekkään pääsystä ei ole tietoa.....
Moi,siirrä se haudanpalanen pyöreän kivipilarin viereen,pääset sit sinne päälle,pistä kattokruunu heiluu,hyppää kivipilarin päälle ja sieltä naruun joka menee kirkonkelloon,kello nousee ylös ja kattokruunu kolahtaa siihen.se on siinä ovet aukeavat

Apua! Miten se vesihirviö voitetaan:confused: Kiitosta vastauksista jo etukäteen.

Eipä ole onnistunut, tosin on tomb raider jäänyt viime aikoina vähän vähemmälle,

Merikäärmeen huomio pitää kiinnittää ampumalla muutama laukaus johonkin kelloista. Kun se on noussut kellon viereen ja kääntänyt päänsä sitä kohti, on aika singota magneettitarrain kellon vieressä olevaan metallihäkkiin ja nykäistä häkki alas, jolloin se vahingoittaa käärmettä. Tämä pitää toistaa kaikkien kellojen kohdalla.

Xbugs sanoi:
Merikäärmeen huomio pitää kiinnittää ampumalla muutama laukaus johonkin kelloista. Kun se on noussut kellon viereen ja kääntänyt päänsä sitä kohti, on aika singota magneettitarrain kellon vieressä olevaan metallihäkkiin ja nykäistä häkki alas, jolloin se vahingoittaa käärmettä. Tämä pitää toistaa kaikkien kellojen kohdalla.

Tästä oli hyötyä.

Olen jumissa Afrikan temppelissä, jossa on avarassa luolassa 2 vesiratasta. Kun olen saanut toisen vesirattaan pyörimään ja mennyt sitä pitkin ylös niin miten siellä ylhäällä oleva ansa avataan? Millään en keksi konstia päästä sen ohi. Miten toisen vesirattaan saa pyörimään?

remedy666 sanoi:
Olen jumissa Afrikan temppelissä, jossa on avarassa luolassa 2 vesiratasta. Kun olen saanut toisen vesirattaan pyörimään ja mennyt sitä pitkin ylös niin miten siellä ylhäällä oleva ansa avataan? Millään en keksi konstia päästä sen ohi. Miten toisen vesirattaan saa pyörimään?

eli jos kyseessä on se huone missä vastakkaisilla seinillä on ne isot rattaat ja niiden välissä menee puro........
nii hyppää siihen raattaaseen roikkumaan mikä ei vielä pyöri, sitten kamerakulmaa pyörittämällä pitäisi katon rajassa näkyä aukko ja aukon edessä tikapuut, sitten heilautat itsesi sinne...... ja niin edelleen

Ylös Bottom