Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tomb Raider Underworld -peliapu [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lerba
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lerba

New Member
Täs alus on tämmöne vesi paikka nii pitää ettii tommoset kolme avain höskää noist luolista oon ite nyt 2 löytäny nii voisko mitää vinkkei kertoo mis olis kolmas? tai jos voisitte kertoo noitte kaikkie paikat nii ois iha jeesbox :D

Vastaus: Tomb Raider Underworld

Täs alus on tämmöne vesi paikka nii pitää ettii tommoset kolme avain höskää noist luolista oon ite nyt 2 löytäny nii voisko mitää vinkkei kertoo mis olis kolmas? tai jos voisitte kertoo noitte kaikkie paikat nii ois iha jeesbox :D

Ei siihen tartte kyllä laittaa kun kaks vaan, jossen aivan väärin muista. Ykshän on siinä jo valmiina.

oolraits :D mut pitääks siin oves/muuris olla joku tietty kuvio?:confused:

joo tosiaan tarttet vaan kaks sellast avainta. toinen löytyy siitä kuvio seinän edestä ja toinen löytyy vähän matkan pääs olevast rauniotemppelistä. sun täytyy keskelle sitä kuvioseinää saada kolme samaa merkkiä. en kerro mitkä ettei ny kaikki into mee. kokeile ;)

Moi. Olen shivan luona jossa pitää saada käsiin linssit. Molemmissa on jo linssit mutta toista kättä en saa ylös jostain kummans syystä. Tämä käsi mitä en saa ylös on se missä on se häkki käsi minne pompittiin ja semmoinen lauta joka pitäisi saada tasapainoon. Muistaako kukaan enään? E. Näyttäisi olevan bugi. Youtubesta katoin kuinka käden päälle hypätään ja lauta nousee ylös. Minulla lauta ei nouse ylös.

Ylös Bottom