Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tour de France 2015

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käkikotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

käkikotka

Well-Known Member
Nimi: Tour de France 2015
Alustat: Xbox One, PlayStation 4, PlayStation 3
Kehittäjä: Cyanide Studio
Julkaisija: Focus Home Interactive
Julkaisupäivä: 18.06.2015

[video=youtube;3mXzbaBFBq0]https://www.youtube.com/watch?v=3mXzbaBFBq0[/video]

Nythän on kesä ja pyöräilyn huiput kisaavat jälleen Ranskassa. Italian ympäriajo oli juuri äsken.

Onkohan tästä pelistä mihinkään?Käsittääkseni sama yhtiö on tehnyt Pro Cycling Managerinkin,josta monet suomalaisetkin tykkäävät.

Doping on leimannut lajia jo pitkään. Tapaus Lance Armstrong ym

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tour de France 2015

Mulla on viimevuoden versio PS3:lle ja periaatteessa tykkään siitä. Grafiikka karua, ohjaustuntuma outo jne. Mut silti se on hyvä peli.

Ostaisin uuden painoksen ps4 version, jos ymmärtäisin niistä taktiikoista jotain. En tajua itse pelistä oikeasti mitään ja ihan randomilla yritän jotain tehdä, eikä siitä tule mitään.

Mulla on viimevuoden versio PS3:lle ja periaatteessa tykkään siitä. Grafiikka karua, ohjaustuntuma outo jne. Mut silti se on hyvä peli.

Ostaisin uuden painoksen ps4 version, jos ymmärtäisin niistä taktiikoista jotain. En tajua itse pelistä oikeasti mitään ja ihan randomilla yritän jotain tehdä, eikä siitä tule mitään.

Jollain oudolla tavalla mäki tykkään tästä. :) en kyl omista peliä.

Voi vaan kuvitella kuinka suosittu tää ja saman firman Pro Cycling Manager-sarja on Espanjassa,Ranskassa ym..

Suomessakin kai osa diggaa paljon Pro Cycling Managerista.

Kyllähän tämäkin peli on todella suosittu pyöräilymaissa ja kuten todettu niin itse pyöräkisan taktikointi jne on tehty todella hyvin. Peli ei vain oikein opasta mitenkään mitä pitäisi tehdä. Eli jos et oikeasti ymmärrä pyöräilystä mitään ja katsot etapin kaks vuodessa ni ei tota oikein pysty pelaa..

Kyllähän tämäkin peli on todella suosittu pyöräilymaissa ja kuten todettu niin itse pyöräkisan taktikointi jne on tehty todella hyvin. Peli ei vain oikein opasta mitenkään mitä pitäisi tehdä. Eli jos et oikeasti ymmärrä pyöräilystä mitään ja katsot etapin kaks vuodessa ni ei tota oikein pysty pelaa..

Jaa-a. Ehkä pitäis kysellä neuvoja esim.youtubesta? tai joltai foorumilta.

Suomessa on joku kilpailupyöräily-foorumi.

Kyl se vähän niin on, että jos peli ei vaivaudu mitään neuvomaan, niin kyllä siellä konsolissa on 20muuta peliä odottamassa joita voi pelata heti. :)

Kuulostaa makeelta et pelissä on taktikointi tärkeetä. Niinhän se on meinaa oikeessakin pyöräilyssä.

Lisäks kuskien taidot on kai määritelty aika hyvin.esim Contador on todella kova. Puhumattakaan legendoista Indurain ja Pantani.

Sääli ettei pelissä oo muita kisoja esim.Giro d´Italia jne.

Enemmän toi strategia peli on, kuin pyöräilypeli. Ja hoidat omaa tiimiä, pystyt ajaa millä vaan ja eri tyypin ominaisuuksia hyödyntäen täytyy tehdä sit juttuja. Iskee mäkikiriin, lähtee joukolla karkuun jne.

Edit: PS3 versiosta maksoin joulun tienoilla jotain 4e.

2014-versiosta vähän omaa arvostelua:

+Hieno grafiikka
+Aidot tallit ja pyöräilijät
+Pro Team Mode (rakenna oma huipputiimisi)
+Paikoitellen tunnelma on kuin aidossa Tour de Francessa
+On yleisajajat,mäkispealistit,aika-ajajat ja apukuskit
+Taktikointi on jännittävää
+Lähinnä pyöräilyfanit saavat tästä kaiken irti

-Vain Tour de France,monet varmaan haluisivat ajaa useammissa kisoissa
-Paikoitellen vähän puuduttava
-Äänimaailma voisi olla vähän parempikin
-Pelattavuudessa pieniä ongelmia
-Muutamia pikkuvikoja

Ylös Bottom