Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[TP] liigamatsit.

Vastaus: [TP] liigamatsit.

no Pibe anto meille tän viikon aikaa pelaa (mikä oli jo sinänsä ihan liikaa) ettekä te saannu porukkaa joten ei me sit kai tätä matsia voida pelaa. Kyl on fiksua lähtee tollasel tiimillä liigaan mukaan ku ykskään päivä ette edes 4 pelaajaa saa onlinee ja 6v6 pitäs nääki matsit normaalisti pelaa
 
Vastaus: [TP] liigamatsit.

No kyllä täytyy myöntää, että on tämä minustakin aika ihmeellistä, kun Wallukaan ei edes ollu online. Tämä oli kyllä ihan meidän moka. Pahoittelut koko klaanin puolesta. Kun sitä aattelee niin mikä mä oon näitä hoitamaan Kyllä se ois Wallun tehtävä hoitaa nää matsi jutskat ja pitää klaani pystyssä.
 
Vastaus: [TP] liigamatsit.

Ite oon viikonlopun laivalle ja Tukholmassa, eli mä en voi nyt järkätä. Susijngi tai Nevis91 hoitavat.. Jos ette onnistu niin maanantaina alkuillasta ainakin onnistuu..
 
Vastaus: [TP] liigamatsit.

Ite oon viikonlopun laivalle ja Tukholmassa, eli mä en voi nyt järkätä. Susijngi tai Nevis91 hoitavat.. Jos ette onnistu niin maanantaina alkuillasta ainakin onnistuu..

samffa kysykin huomisesta, ei viikonlopusta. Mut jossei huomen ni sunnuntai kävis mulle ainaki
 
Vastaus: [TP] liigamatsit.

Tänään ois just hyvä jos pelattais toi matsi, mutta jos ei sovi niin sitten sunnuntai kai :/
 
Ylös Bottom