Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trabant Express DVD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja achiim
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

achiim

Member
Susi mikä susi. Odotin, että julkaisussa olisi kaikki 22 jaksoa, mutta vielä mitä. Kaksi puuttui. Mikä ihmeen järki siinä on että julkaistaan komea DVD-boksi, jossa on kolme levyä, tilaa olisi piisannut mutta sitten jätetään kaksi jaksoa pois?

Julkaisija Finnkinon edustaja vastasi sähklöpostikyselyyni kirjaimellisesti näin: "Valitettavasti nämä kaksi jaksoa jäi pois DVD:ltä, koska emme saaneet tuottajalta näihin jaksoihin mitään materiaalia. Poisjäänti on valitettavaa, mutta jaksoja ei myöskään ole mainittu tuotteen kannessa."

Laitoin kyselyni myös tuottaja Solar Filmsille, katsotaanpa mitä sieltä vastataan. Vaikka levyllä onkin 20 komiaa jaksoa niin silti pännii kun boksi ei olekaan kokonainen. Paska mikä paska. :mad:

Vastaus: Trabant Express DVD

Kyllä mulle kelpaa vain 20 jaksoakin. Ennen DVDn julkaisua olin tyytyväinen pariin Youtube pätkään ja vanhaan telkkarista nauhoitettuun VHS kasettiin. :D

Vastaus: Trabant Express DVD

Joo kelpaa, mutta kyllä mua ottaisi päähän jos vaikka Simpsoneiden kasikaudesta puuttuisi kaksi jaksoa. Tai Frendeistä. Tai mistä vaan. Eihän siinä paketissa lue "kaikki jaksot" eikä edes "sisältää 20 jaksoa" mutta silti, minä odotin että olisin saanut kaikki jaksot hyllyyn.

Siitähän puuttui ainakin se jakso, jossa vieraana oli "Anita Hirvonen" kommentteineen "pankaa ny joku muakin" ja "kuinka alas tuo nahkapuku aukee?" - harmin paikka, sillä juurikin nuo kaksi hokemaa on niitä tiettyjä juttuja joita eniten naurettiin kavereiden kanssa. Ja se jakso (kuten lähes kaikki muutkin) on mulla VHS:llä. Enpä vaan vieläkään saa vanhaa nauhaa eläkkeelle. Prkl.

Mutta mielenkiintoista nähdä, mitä Solar Filmsiltä vastataan - vai vastataanko mitään.

Ylös Bottom