Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Track & Fieldin korkeushyppy

Kyseessä siis live arcaden Track & Fieldin viimeinen koitos, korkeushyppy, jossa en onnistu sitten millään. Voisiko joku guru pistää seikkaperäisen selostuksen siitä, miten hyppy oikein suoritetaan.

Netistä löytyy kasapäin puolivillaisia "paina nappia niin kundi hyppää ja paina lisää niin se saa korkeutta"-ohjeita, mutta niistä ei nyt vielä ole apua kun itse "idea" on hukassa, eli saan kyllä äijän leijailemaan mutta en ikinä tarpeeksi korkealle, kun jotenkin tuo napin rämpytys ei näytä tuovan lisää korkeutta? Olisiko vika hyppykulmassa?
 
Vastaus: Track & Fieldin korkeushyppy

Viekää Seija sanoi:
Kyseessä siis live arcaden Track & Fieldin viimeinen koitos, korkeushyppy, jossa en onnistu sitten millään. Voisiko joku guru pistää seikkaperäisen selostuksen siitä, miten hyppy oikein suoritetaan.

Netistä löytyy kasapäin puolivillaisia "paina nappia niin kundi hyppää ja paina lisää niin se saa korkeutta"-ohjeita, mutta niistä ei nyt vielä ole apua kun itse "idea" on hukassa, eli saan kyllä äijän leijailemaan mutta en ikinä tarpeeksi korkealle, kun jotenkin tuo napin rämpytys ei näytä tuovan lisää korkeutta? Olisiko vika hyppykulmassa?
Juu. Mullakin on mennyt aloituskorkeus tsägällä, kun rämpyttelin miten sattui. Mutta siis idea on multakin hukassa. Perinteistä 80-lukulaista pelisuunnittelua, että ensimmäiset lajit on selkeitä ja viimeisessä isketään luu kurkkuun. :D
 
Vastaus: Track & Fieldin korkeushyppy

Niin siin viimesessähän ei mun mielest mitään hyötyä rämpyttämisestä oo. Juoksette tarpeeks lähelle (sen viimeisen kirjaimen konamista jälkeen) painatte hyppäyspainiketta ja kulmaks joku päälle 70 astetta. Sit ku äijä on selkeesti riman päällä siis eli selkeästi korkeammalla kuin rima, rupeette nostaa jalkoja sil hyppypainikkeella, eli painatte pohjaan niin sen äijän pitäs liitää siitä yli ja ei muuta ku maailmanennätystä kohti.
 
Ylös Bottom