Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Trine (33 kpl)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salee007
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

salee007

Member
Bronze

Astral Introduction
Complete Astral Academy

Tripleshot!
Hit at least three different monsters with a single bow shot

Footskull Fan
Kill at least 50 monsters in a single level with the Knight’s Charge ability

Silver

Academy Master
Collect all experience in Astral Academy

Hallways Master
Collect all experience in Academy Hallways

Wolvercote Master
Collect all experience in Wolvercote Catacombs

Graveyard Master
Collect all experience in Dragon Graveyard

Caverns Master
Collect all experience in Crystal Caverns

Crypt Master
Collect all experience in Crypt of the Damned

Dungeon Master
Collect all experience in Forsaken Dungeons

Castle Master
Collect all experience in Throne of the Lost

Forest Master
Collect all experience in Fangle Forest

Thicket Master
Collect all experience in Shadowthorn Thicket

Ruins Master
Collect all experience in Ruins of the Perished

Mines Master
Collect all experience in Heartland Mines

Village Master
Collect all experience in Bramblestoke Village

Forge Master
Collect all experience in Iron Forge

Tower Master
Collect all experience in Tower of Sarek

Completed!
Complete the entire game

What a View!
Build a tower with at least 12 Wizard-created objects and stand on top of the tower without collapsing it

Master Ninja
Complete 5 swings in a row to the same direction with the grappling hook

Whoops!
Kill 3 monsters with a single physical object drop or throw

All Boxes And No Play…
Create 500 objects in a single level

Better Than Developers!
Complete Tower of Sarek without any deaths on Very Hard difficulty

Gold

Master Collector
Collect all experience in the game

What’s next?
Complete the entire game on Very Hard difficulty

Treasure Hunter
Find all secret items in every level

Platinum

Way Out of the Trine
Earn all Trophies in Trine

Plus, there are 5 secret trophies. Frozenbyte have previously stated that ‘Trine has total of 32 trophies: 6 bronze, 23 silver and 3 gold. That means the 5 secret trophies are:
3 Bronze Trophies
2 Silver Trophies

lähde

Vastaus: Trophies: Trine (33 kpl)

Tuossa vielä nuo piilotetut palkinnot:

Bronze

Survivor: Survive a level other than Astral Academy without any deaths
Whackwhackwhack: Kill at least 5 monsters in 3 second
I Did It My Way: Complete a level with 15 or more character deaths

Silver

Flower Power: Complete a level without any monster getting killed
The Cool Way: In a single level, kill one monster by jumping on it with the Knight, one with the Wizard's abilities and one with the Thief's grappling hook kick

Mikä ihme tuossa "Master Ninja" palkinnossa on kun ei tunnu aukeavan? Olisiko jotain hyviä vinkkejä tämän suorittamiseen ja mikä olisi hyvä ruutu? Saako wizardin kolmiota käyttää apuna? Parhaimmillaan olen saanut 6 swingiä samaan suuntaan, mutta palkinto ei kilahda..

Mikä ihme tuossa "Master Ninja" palkinnossa on kun ei tunnu aukeavan? Olisiko jotain hyviä vinkkejä tämän suorittamiseen ja mikä olisi hyvä ruutu? Saako wizardin kolmiota käyttää apuna? Parhaimmillaan olen saanut 6 swingiä samaan suuntaan, mutta palkinto ei kilahda..

Itsekin painiskelin tämän kanssa kunnes hoksasin että köyden voi heittää seuraavaan kohteeseen ilman että hyppää ilmaan välillä. Eli flengaa jompaan kumpaan suuntaan ja neliöllä/päätynapilla uusi köysi seuraavaan kiinnityskohtaan. Ainakin tämä toimi omalla kohdalla tai sitten kävi vain hirveä hillo. :confused:

Todennäköisesti et ole heilahtanut tarpeeksi pitkää matkaa sen köyden varassa ennen löysäämistä jolloin sitä heilahdusta ei lasketa swingiksi. Eli kokeile löytää mahdollisimman pitkä alue tuon tekemiseen, jotta saat heilahdettua aina mahdollisimman pitkän matkan köyden varassa ennen kuin löysäät ja jatkat seuraavaan swingiin. Itse muistaakseni käytin maagin kolmiota apuna.

Kiitokset kaikille vihjeistä. Aika jännää että "Better Than Developers!" oli loppupeleissä paljon helpompi ainakin minulle kuin tämä "Master Ninja" palkinto. Pelintekijät kun ovat suomalaisia, niin täytyy vielä ihan terveisiä lähettää että haistakaa pitkä.. No ei vaiskaan, mutta hieman nousi kyllä jo vitutuskäyrä. :mad:

Tuli nettiä tutkittua ja aika paljon tuntuu olevan ongelmaa nimenomaan tämän kyseisen palkinnon kanssa. :confused: Tässä vielä tiivistelmä tutkielmasta.

Älä hyppää svingin välissä. Paina siis vain neliötä tai L2 nappia. Ei toimi jos svingaat takaisinpäin, eli pitää siirtyä seuraavaan heilautukseen aika äkkiä. Svingauksen pituudella ei tuntunut olevan väliä tai ainakin aika lyhyitä tein itse.. Ja maagin kolmiota voi käyttää apuna.
Onnistuin tuossa Fangle Forest ruudussa siinä aika alussa pitkän sillan alla heti sen jouskariluurangon jälkeen joka on jossain ihmeen vartiotornissa..

Master Ninja kannattaa hankkia level numero 2 :ssa. Ite hankin sen siinä jonkun vesiputouksen ja checkpointin kohdalla (aika tason lopussa). Siinä yläpuolella on puisia roikkuvia tasoja jolle pääset helposti esim. flengaamalla. Katto on pitkä ja puuta joten siitä vaan flengailemaan. :)

Nyt minäkin sain tästä pelistä Plattarin ja voin kyllä sanoa vaikeimmaksi trophyksi "Better than developers" eli "Tekijöitä parempi" trophy. Tason menee helposti Erittäin vaikealla läpi, mutta kun pitäisi ilman kuolemia niin siinä alkaa jo vähän napsuun. Eilen meni tuon trophyn kanssa 1h 50min. Eli se kertoo jo jonkin verran.

Tottakai, joillekkin helpompi, mutta minulle selvästi hankalin.

Kyllä tuo Better Than Developers! oli todella ärsyttävä, meni pari päivää mutta nyt se tuli platinan kera. Tiesittehän muuten että jos on löytänyt sen aarteen joka herättää hahmon uudelleen henkiin ennen checkpointia, kestää viimeisessä kentässä sen hahmon kuolla kerran jolla tämä aarre on hallussa. Itse ainakin sain pytyn vaikka yksi kuolema tuli, menin harjoituksen vuoksi kentän kumminkin loppuun ja plim, pokaali avautumassa-viesti kilahti ruutuun.

Kyllä tuo Better Than Developers! oli todella ärsyttävä, meni pari päivää mutta nyt se tuli platinan kera. Tiesittehän muuten että jos on löytänyt sen aarteen joka herättää hahmon uudelleen henkiin ennen checkpointia, kestää viimeisessä kentässä sen hahmon kuolla kerran jolla tämä aarre on hallussa. Itse ainakin sain pytyn vaikka yksi kuolema tuli, menin harjoituksen vuoksi kentän kumminkin loppuun ja plim, pokaali avautumassa-viesti kilahti ruutuun.

Tuo trophy ottaa kyllä päähän, mutta mielenkiintoa yrittämiseen on. Itseltä jäi tuo trophy saamatta vaikka kuolin vain kerran juuri tuolla ukolla kellä aarre oli. Ilmeisesti kyseessä on bugi jompaa kumpaan suuntaan.

EDIT: Parin seuraavan yrityksen jälkeen tuli vaikka kuolin sen saman kerran eli bugasi minulla. :)

Missä levelissä kannattaisi tehdä tuo ilman tappoja(Flower power) trophy? Tuntuu vaikka kuinka olen vältellyt viholliset niin silti ei pokaali aukene.

Missä levelissä kannattaisi tehdä tuo ilman tappoja(Flower power) trophy? Tuntuu vaikka kuinka olen vältellyt viholliset niin silti ei pokaali aukene.

Itse tein sen viimeisessä tasossa, muutama kerta siihenkin upposi kun joskus varas heilautti itsensä suoraan vihollista päin tai kun velholla tein laatikon ja tippui suoraan vihollisen päälle, mutta siellä se ainakin minulla onnistui.

Helpoin tapa saada Flower Power on poistaa peli, ladata ja asentaa se uudestaan ja pelata offline-tilassa, ettei peli lataa päivitystä. Ennen päivitystä kun viimeisessä tasossa ei ollut "matkan varrella" yhtään vihollista, vaan niitä oli pelkästään siellä ylimmällä tasolla.

Itse pelasin Trinen platinaan ennen kuin päivitystä edes ilmestyi, niin Flower Power oli helppo hakea viimeisestä kentästä. Viimeiselle checkpointille päästyään on vaan nopeasti päästävä kentän loppuun ennen kuin vastustajat tulevat iholle kiinni. Leijuva kolmio + varkaan köysi on siihen hyvä yhdistelmä.

Helpoin tapa saada Flower Power...

Oivoi, kylläpä menee säätämiseksi. Mutta jos en muuten tuota nyt lähipäivinä saa niin pitänee tehdä noin. Tuo tuntuu kyllä vaikeimmalta trophylta mikä tässä on. Tai no vaikein on ehdottomasti toi sarekin torni ilman kuolemia, mutta se alkaa tuntumaan jo hyvältä. Pääsen viimeiseen vaiheeseen ennen checkpointtia aika helposti mutta sitten tunaroin jotain ja puhhuh taas. Vika kohta onkin helppo, vedän vaan kolmion sinne ylös+lauta ja narulla kolmion kautta laudalle ja ennen kuin piikkipallo tulee niskaan niin loppuun.

Alkaa ärsyttää ku en saa Master Ninja trophya vaikka teen niinkuin pitääkin:mad::mad:.Neuvokaa mua missä tasossa kannattaa tehdä se trophy

Alkaa ärsyttää ku en saa Master Ninja trophya vaikka teen niinkuin pitääkin:mad::mad:.Neuvokaa mua missä tasossa kannattaa tehdä se trophy

Ruins of the Perished kenttä ja siellä olevat rikkinäiset sillat sopii tähän hyvin. Niiden alla pitäisi olla hyvin tilaa suorittaa trophy. Jotta suoritus hyväksytään, et saa hypätä swingien välillä ja koko liikesarja tulee tehdä vain yhteen suuntaan. Eli aloitat toisesta reunasta ja etenet painelemalla vain R2:sta. Swingien tulee olla myös tarpeeksi laajoja, että ne hyväksytään. Itse sahasin väliä edes takaisin jonkin aikaa niin sieltä se trophy sitten tuli.

Miten en saa millään tuota Better Than Developersia? Suorittanut sen jo 3 kertaa, mutta kuollut joka kerta rangella kerran mutta mulla on ollut se aarre equipattuna sillä, niin eikö pitäisi mennä läpi?

Miten en saa millään tuota Better Than Developersia? Suorittanut sen jo 3 kertaa, mutta kuollut joka kerta rangella kerran mutta mulla on ollut se aarre equipattuna sillä, niin eikö pitäisi mennä läpi?

Ei saa olla aarretta jos en nyt ihan väärin muista. Se saattoi toimia ennen pätsiä mutta ei enää ainakaan pitäisi.

Ylös Bottom