Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tuleeko GC:lle autourheilua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Viller

New Member
Jotenki,ku kattoo listaa niin eipä pahemmin näy.F1 2002 kyllä tulee,mutta mulla on jo GP4 PC:llä joten enpä tiedä siitä.Unelmana ois saada joku ralli/formulapeli,jossa ois career mukana.

Varmasti kävis,mutta se ilmestyy PC:llekin.Olen kuullut että CMR 3:sessa olis career-moodi.Kaipa se on pakkohinta konsolille tai PC:lle...

Niin ja tuleehan Automodellista, mutta se ei taida olla ihan realistisimmasta päästä. Ainakaan videoiden perusteella. :(

f1 2002

Millonkas ton pelin pitäisi ilmestyä? Voikohan tota ilman rattia pelailla. Jostain luin, että cuben ohjain kävisi autopeleihin suht hyvin..

Re: f1 2002

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan timppi
Millonkas ton pelin pitäisi ilmestyä? Voikohan tota ilman rattia pelailla. Jostain luin, että cuben ohjain kävisi autopeleihin suht hyvin..

No itse olen pelannut vain Burnoutia Cuben omalla kapulalla ja voin siitä sanoa että loistavasti sopii!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GBA Fan
Milloinkas tuo Mcrae 3 oikein tulee?

Ainakaan Codemasterssin sivulla ei löydy sanaakaan, että tulisi GC:lle. Näyttäisi tulevan aluksi XB:lle ja PS2:lle. Myöhemmin PC:lle..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn

ei tarvinnu kuin laittaa sivulla olevaan hakukoneeseen sana "gamecube" ja jo löytyi lehdistö tiedote tuosta.
http://www.codemasters.com/news/displayarticles.php?showarticle=1387
eli Colin3 tulee Cubelle vuoden 2003 aikana.

No kappas.. Niinpä näyttäisi olevan. En tosin hakukonetta käyttänyt vaan luotin codemasterssin sivuilta löytyneeseen wordi dokumenttiin, jossa sanottiin vain noi ps2 xb ja pc.. Mutta hyvä näin :)

Ylös Bottom