Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Avowed 2 ei välttämättä olekkaan peruttu koska se on niin pitkällä kehityksessä että kehittäjät toivovat saavansa sen pisteeseen että sen peruutus ei kannata. Suurinosa tiimistä on vain siirretty Falloutin pariin.

En vielä tuota uusimman demoa ole testannut, mutta petyin niin pahasti tuohon Alicizationiin ettei kauheasti näistä jaksa enää innostua. Pitää kuitenkin testata ja ostaa hyvästä alesta sitten joskus jos tästä pidänkin.
Tulipas eilen testattua Echoes of Aincradin demoa ja kyllähän se vaikutta ihan hyvältä. Pelattavuus oli ihan jees, mutta vastustajat kuoli kyllä aivan liian helposti. Ehkä lopullisessa pelissä korkeammat vaikeusasteet auttaa tämän kanssa. En kauheasti välittänyt tuosta Dark Souls tyylisestä bonfiretouhusta, mutta ei onneksi muuten vaikuttanut kauhean Dark Souls tyyliseltä.

Lähtee kyllä joskus 10-20€:llä ostoon.

Bethesda kertoillut kivoja uutisia Fallout faneille:

Tiedä sitten kuinka monta vuotta odotellaan mut nyt ois ainaki virallista.

Bethesda kertoillut kivoja uutisia Fallout faneille:

Vaikka Fallout 3 on perusteellisesti kollattu läpi monesti, niin silti veri vetää aina vain sen pariin :D Varsinkin jos uusi versio tulee.

Vaikka Fallout 3 on perusteellisesti kollattu läpi monesti, niin silti veri vetää aina vain sen pariin :D Varsinkin jos uusi versio tulee.
Mulla taas tullu pelattua kerran toi kolmonen julkkarissa läpi, joten ihan mielellään verestelee muistoja. NV taasen jäi julkkariaikoina kesken pelin rikkoneen bugin takia, joten sitäkin odottelen innolla.

Ensin olin innoissani kunnes petyin huomatessani, että remastereita eikä remakeja. Eli todennäköisesti töysin samat pelit korkeammalla resolla ja ruudunpäivitysnopeudella. Toivottavasti olisi vähän isompia uudistuksia kuitenkin.

Edit. Näköjään Oblivion oli remaster eikä remake, eli eiköhän nämäkin samanlaisen kasbojenkohotuksen saa. Voi taas ollakkin vähän innoissaan noista.

Fallout remasterit kiinnostaa vähän, Obsidianin Fallout kiinnostaa paljon. Noin ylipäätään ihan vahvalta Bethesda näyttää, kun noin paljon kaikenlaista on aktiivisesti kehityksessä.

Toivottavasti pysyy kaikki eri projektit samaan aikaan raiteilla ja hommat edistyy sujuvasti, niin ei jäädä peli per sukupolvi tahtiin jatkossa.

Remasteredit eivät kiinnosta tässä tapauksessa juuri ollenkaan, mutta jos sieltä uusi ihan puhdasverinen Fallout tulee niin se toki kiinnostaa.

bafkreidi7tcgfsgmg75nv5mnchoa6odmfrjc7a5mleqft7pcvdoxx42gby

bafkreid4f4zxsz4iqrfarrjbjwwttqidviic6ocpprido5h3f5adk6ryuq
Viikolla 29 kerrottuja pelijulkaisuja.
Knoebel Bluesky

Mulla taas tullu pelattua kerran toi kolmonen julkkarissa läpi, joten ihan mielellään verestelee muistoja. NV taasen jäi julkkariaikoina kesken pelin rikkoneen bugin takia, joten sitäkin odottelen innolla.
Itse olen taas New Vegasin ehkä kerran pelannut läpi, ja yrittänyt aloittaa monta kertaa uudella hahmolla. Ehkä se maailma siinä ei imaise niin mukaansa. Iso miinus myös siitä, että se on yllättävän lineaarinen Fallout-peliksi. Ei toki ole huono peli ole todellakaan.

Fallout 3 on vain sitä jotain. Paljon muistettavia juttuja enemmän. Ai että, se pitäisi pelata kyllä taas läpi ;D

Jason haastatteli Todd Howardia 15 vuoden tauon jälkeen kun hän ja ihmiset jotka työskentelevät hänen kanssaan ovat olleet mustalla listalla 13 vuotta ja nyt se poistettiin. Ehkä uuden Xbox päällikön painostuksesta kuka tietää.

Tätä odottelen itse pirun mielenkiinnolla, kyseessä on vähä ku genshin impact tai Wuthering Waves mutta ilman gatchaa. omaan silmään tämä näyttää hemmetin hyvältä.

Explore the anime-style open world of the Continent of Orbis, brought to life with Unreal Engine 5! Recruit unique companions, unleash spectacular Status Ailment tag-team action, and embark on an epic journey to save the world from the threat of a Dragon reawakened after 60 years.

Tätä odottelen itse pirun mielenkiinnolla, kyseessä on vähä ku genshin impact tai Wuthering Waves mutta ilman gatchaa. omaan silmään tämä näyttää hemmetin hyvältä.

Explore the anime-style open world of the Continent of Orbis, brought to life with Unreal Engine 5! Recruit unique companions, unleash spectacular Status Ailment tag-team action, and embark on an epic journey to save the world from the threat of a Dragon reawakened after 60 years.

Enpä ole aiemmin kuullutkaan mutta vaikuttaa mielenkiintoiselta.

tossa on devaajien gameplaytä, en tiedä onko tyypillä vain huono pc vai miten musta tää näytti paljon paremalta graafisesti tuossa trailerilla. noin muuten kyllä vaikuttaa edelleen mielenkiintoiselta. kyllähän tuosta näkyy että tämän alunperin piti olla Gacha mutta tulivat sitten toisiin ajatuksiin ja poistivat ne gacha mikromaksut.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom