Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tutkimuskysely: Mikromaksujen vaikutus pelikokemukseen

Pelihumanisti

New Member
Hei,

Olen Lauri Leppänen, opiskelija Turun yliopiston digitaalisen kulttuurin oppiaineessa, jonka saralla olen suorittamassa kandidaatintutkielmaani liittyen mikromaksujen vaikutuksesta pelikokemukseen. Tutkimusaineiston keräämistä varten olen teettänyt anonyymin verkkokyselyn (kyselyssä kysytään ikää ja sukupuolta, mutta niihin voi tahtoessaan jättää vastaamatta), johon linkki alempana. Kyselyyn vastataksesi sinulla ei tarvitse olla kokemusta mikromaksujen ostamisesta, riittää että olet pelannut pelejä joissa mikromaksut ovat olleet läsnä. Mikromaksujen vaikutus peleihin on paljon keskusteltu, mutta toistaiseksi melko vähän tutkittu aihe, ja tarkoitukseni onkin tällä opinnäytetyöllä omalta osaltani täyttää tätä rakoa tutkimuksessa.

Tässä linkki kyselyyn. Huomaathan että kyselyyn vastatessasi annat suostumuksen vastausten käyttöön tutkimustarkoituksessa. Kysely sisältää 7 kysymystä, joista kaksi ovat avoimia ja loput monivalintakysymyksiä. Riippuen kuinka pitkästi tahdot vastata avoimiin kysymyksiin, kyselyyn vastaaminen vie arviolta noin 5-20 minuuttia. Kysely pysyy näillä näkymin avoinna ensi vuoden alkuun saakka.

Jos sinulla on kysymyksiä liittyen kyselyyn tai tutkimukseen, voit joko kysyä tässä viestiketjussa tai lähestyä minua sähköpostitse: lajolep@utu.fi

Huom! Pidän myös oikeuden käyttää tähän viestiketjuun mahdollisesti syntyvää keskustelua aineistona tutkimuksessani. Mikäli et halua tähän ketjuun postaamaasi viestiä käytettävän tutkimuksessa, ilmoitathan siitä viestissäsi.

Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!