Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2 -peliseura

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Gimble

Well-Known Member
Eli Betaa varten haetaan tiimikavereita, saa lisätä PSN: GimbleFIN

Kerätään tähän listaa pelaajista, niin ei tarvi spämmiä pelin omaa keskustelua pilalle. (enempää)

Edit: Keräsin (ainakin yritin, lisää omasi jos puuttuu) tähän ne PSN tunnukset, jotka oli jo ilmotettu pelikeskustelussa. Jatketaan listaa nyt täällä.

ReQ-77
Muke78
iCayn_FIN
Jonttutan
MS-Paroni
KOURA
iikkapoika
Mozku
Eetu_93
azwell90
Thuuki
Killerbon-
Kisakiree92
Straneger93
tontsa91
TontsaH
humoristi
Muntuzzz
Gortheur
ziipee
piavo
chuchunalle2
SuomiFIN
ULVI

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2 -peliseura

Itse olisin valmis pelailemaan tässä, kun aikaa on. Ehkä jo tänään peliä. Kun saadaan kymmenen kasaan niin pelataan.

Niin oma PSN: Jonttutan

PSN: iikkapoika

Olen valmis pelailemaan vaikka samantien. Illalla keskityn sitten E3-messuihin.

Eetu_93

Eiköhän sitä tänään jossain vaiheessa kerkiä saa lisätä listalle ja laittaa inviteä.

Nythän meitä on jo yli kymmeen. Olisiko ketään tänään tulossa pelaan? 18-21? Sovitaan ajasta paremmin, jos on porukkaa tulossa pelaamaan :)

Jes! Sain facebookista betakoodin. ;)
PSN ID on Killerbon-
E: Pääseekö kukaan nyt pelaamaan co-oppia? Tuo lista ettiny jo puol tuntia pelattavaa, mutta eipä näy ketään. Jostain syystä väritkään ei näy, kiitos loistavan SD-telkkarini.

Viimeksi muokannut moderaattori:

kaipa meikänkin vois jonkun kans tota pelailla...hirveesti ei kyllä tällänen vanha kapistalistisika jouda pelailemaan kun töitäkin pitäs tehdä...

psn löytyy tosta vierestä :)

PSN: Straneger93

Latasin betan tänään, mutten ole vielä kokeillut. Pitää kokeilla, kunhan vain kerkeää.

Juu, mukana ollaan, nickinä on tontsa91 :) Mikkiä mulla ei ole jos tuota EyeToyta ei lasketa.

Minultakin tuo beta löytyy Eddy93:n lahjoittaman koodin ansiosta. PSN-nickini on TontsaH .

Mukana ollaan, sain oman betakoodini twitterin kautta:)
PSN: humoristi
mikkiä mulla ei valitettavasti ole...

PSN: Muntuzzz
Mikkikin löytynee tuolta jostain romukopasta, toimivuudesta ei tosin tietoa :D
Mutta että mikittömänäkin olis mukava tulla messii. Tosin huomenna varmaan vasta kunnolla aikaa.

Tokihan kampean mukaan jos vain satun kerkeämään konsolille peliaikaan. Ja jos ei täydellä porukalla niin sitten vaikka ihan muuten vain peliseurana. Mikki löytyy että ei muuta kuin lisäystä jos kelpaa.

PSN: Gortheur

Olisiko mahdollista, että jos meitä tulee tarpeeksi voisimme pitää pieni muotoisen turnauksen? 4-8 tiimiä, jokaisessa tiimissä olisi 5 pelaajaa? Olisikohan meitä tarpeeksi sellaiseen?

Meitähän on jo 21 kappaletta. :)

Ylös Bottom