Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 ongelmia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Encore2K7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Encore2K7

Member
Kävin tuossa juuri kaupassa hakemassa oman kopion kyseisestä pelistä eli aivan uusi levy kyseessä.
Ongelma on että koko saakelin roska ehtii jäätyä paikoilleen ennen kuin pääsee edes koko peliä kokeilemaan. Musiikit toimii, muu ei, ja aina sama homma. Valikoissa jämähtää.

Ihan uskomatonta. Onkohan vika levyssä :confused: kaikki muut pelit kyllä toimivat aivan moitteetta eli vähän siltä tuntuisi. Ajattelin vielä kysyä täältäpäin vinkkejä? Vai pitäisikö marssia suoraan kauppaan peli kädessä ja vaatia uutta?

Ei olisi ensimmäinen kerta kun joutuisi levyä uuteen vaihtamaan :mad:
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 ongelmia

Ongelma on että koko saakelin roska ehtii jäätyä paikoilleen ennen kuin pääsee edes koko peliä kokeilemaan. Musiikit toimii, muu ei, ja aina sama homma. Valikoissa jämähtää.
Jotkut pelit jumittavat sen PS3:sen infobar:in takia.

Laita se pois päältä ja koita uudestaan.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 ongelmia

Joo mulla kans jumahti kun ihan ekan kerran menin peliin. Sen jälkeen ei oo ollu mitään ongelmia. Hiiren kanssa joutu hieman arpomaa, mutta hiiri pitää olla kiinni kun PS3 laittaa päälle. Ainakin mulla oli näin. Toimi kiltisti XMB:ssä, mutta vasta boottauksen jälkeen alko toimimaa UT3:ssa.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 ongelmia

Ei vieläkään mitään toimimisen merkkejä. Painun tänään kauppaan vaihtamaan jos muuttaisi asiaa yhtään.

Kiitos paljon neuvoista.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 ongelmia

Heh, en koskaan vastannut ratkaisua ongelmaani :)

elikäs peli jumiutui vielä uudenkin levyn kanssa ensimmäisen parin startupin jälkeen, mutta sen jälkeen hommat alkoivatkin jo pelittää. Ns. "Ihmeparannus" :)
Peliä ei nykyään kyllä hirveästi tule hakattua, mutta kaapistahan se löytyy jos tekee mieli todellista mättöä.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 ongelmia

Minulla oli 99% varmuudella sama ongelma Cod3n kanssa. Kävin vaihtamassa Cod3n levyn ja heti lähti pelittämään. En tänäkään päivänä tiedä mitä vikaa siinä Cod3n levyssä oli.
 
Ylös Bottom