Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Usa Cuben Omistajat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naahu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Naahu

New Member
Mitä nettikauppaa suosittelisitte USA pelien tilaamiseen?
ja paljonko näissä paikoissa on postikulut ja toimistusajat?

Onko omakohtaista kokemusta kys. paikasta? Säästääkö siinä mitään verrattuna suomen hintoihin vai syökö postikulut edun?

(Oltas tilaamassa pari USA cubea, puolitusinaa ohjaimia ja läjällinen pelejä ja pelottaa se postikulun summa tuosta kaikesta)

Nyt neuvoa mulle asiantuntijoilta, kiitos! Oon huomannu että täällä liikkuu paljon USA cuben omaajia..

Löytyy vaan USA PS2:nen, mutta saa kelvata tämän vinkin antoon =)

www.dvdboxoffice.com

ILMAISET kuljetukset peleille. Eivät ole jääneet kertaakaan tulliin ja voit laskea itse paljonko siinä säästää, kun pelit maksavat 40-50 egeä siellä ja suomessa hiukan enemmän. Itse koneen tilaaminen taas tulee olemaan tyyristä, koska se tuodaan paikasta kun paikasta kuriirilla (tai muulla vastaavalla) jonka takia se tulee jäämään tulliin ja voit laskea hintaan vielä ALVin päälle (+22%). DVDBoxofficen ainoa huono puoli on pitkät toimitusajat. (kaks viikkoa parhaimmillaan, pahimmillaan odottelen nytkin peliä jonka tilasin joskus marraskuun lopulla)

Varoituksen sana sitten, ne muuntajat saattavat ihan oikeasti ottaa sopimuksensa irti erittäin dramaattisella tavalla. Nimimerkki kokemusta löytyy lähihistoriasta (noin puoli tuntia sitten), kun PS2:seni muuntaja/adapteri sydeemi ensiksi sammui, noh minä poika en siitä lannistunut vaan siirryin pelaamaan boxilla Gun Valkyrietä kun yhtäkkiä huomasin että "hei, tuo boxsahdus ei kuulunut pelistä vaan telkkarin takaa"... ja sitten niin maan perkeleen kiirus tuli kiikuttaa johdosta pitäen tulikuumaa muuntajaa parvekkeelle jäähylle. Kauniisti suli (taisi toki olla jo jonkun verran iäkäs laitekkin, no positiivisenä puolena talo ei palanut enkä joudu tilaamaan uutta PS2:sta jenkeistä :)

Ihan lisäyksenä tohon Lootuksen oivaan varoitukseen: nyrkkisääntö on se että vetää sen muuntajan töpselin irti pelaamisen jälkeen, varsinkin jos on pidempi paussi. Adapterini meinasi saada tuon Lootus-syndrooman, eli ylikuumeni aivan pirusti kerran kun oli ollut seinässä liian kauan (lue: viikkoja), muttei kuitenkaan mennyt rikki. Sen jälkeen on muistanut vetää plugin reiästä.

No mulla ei oo ainakaan ollu mitään vikaa ton virranmuuntajan kanssa. On ollut käytössä vuoden verran, mutta toihan onkin lik-sangin laatutuote.

On ollut muuntaja verkossa aina kiinni (parhaillaan 2 viikkoa käyttämättömänä) . En ees tienny että tommosta käy =D

Käytössä siis JAP(modattu pyörittämään USA) GameCube.

Jos ei usko tuohon muuntajaan, niin miksei osta eurooppalaista virtajohtoa? Se toimii suoraan noissa usa konsoleissa ilman muuntajia. Samaa virtaahaan ne konsolit syö.

Ainakin veljen eurooppalaista kaapelia olen käyttänyt. Cubessa siis on näin ja uskoisin että muissakin konsoleissa, osaako joku varmistaa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Thunderi
Cubessa siis on näin ja uskoisin että muissakin konsoleissa, osaako joku varmistaa?

Sen lisäksi että niitä on niin helvatan vaikea saada mistään tuosta vaan, niin ymmärtääkseni PS2:sessa on ainakin muuntaja sisällä, Cubessahan se on selvästi omana mötikkänään ulkona piuhan varressa.

Siis yksittäisten pelien ILMAISET kuljetukset kotiin www.dvdboxoffice.com kaupalla.
Koskeekohan sama ohjaimia ja muistikortteja? Tai vaikka 10 pelin pakettia, jossa paketin koko estää kuoressa lähettämisen?
Olisko kellään kokemusta ison erän tilaamisesta ja tuleeko sekin maksutta perille?

Joo pitää muistaa napata adapteri seinästä, ettei käry käy.
:p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Naahu
Siis yksittäisten pelien ILMAISET kuljetukset kotiin www.dvdboxoffice.com kaupalla.
Koskeekohan sama ohjaimia ja muistikortteja? Tai vaikka 10 pelin pakettia, jossa paketin koko estää kuoressa lähettämisen?
Olisko kellään kokemusta ison erän tilaamisesta ja tuleeko sekin maksutta perille?

Joo pitää muistaa napata adapteri seinästä, ettei käry käy.
:p

Dvdboxoffice.com toimittaa kaikki muut, paitsi konsolit ilmaiseksi postilaatikkoosi. Konsolit tulee Kuriirilla.

Niin ja jos esimerkiksi tilaat 10 peliä, niin se lähettää jokaisen pelin omassa kuoressaan.

Samanlailla kun tilasin 2 samanlaista ohjainta, niin ne tuli omissa laatikoissaan, vaikka olisi mahtunut ihan hyvin yhteen sellaiseen laatikkoon.

Vaikuttaa siltä, että tästä lähtien tulee kaikki konsolitavara tilattua dvdboxofficesta. Tämän haluaisin vielä varmistaa, että käyhän ohjaimet ja muistikortit ristiin PAL ja USA koneiden välillä cuben kohdalla?

Thunderi: Jos ohjaimet postitetaan ilmaiseksi niin mitenhän on GBA SP:n laita? Kone on kooltaan ja painoltaan ohjainta pienempi ja kevyempi. Kone maksaa siellä 176CAD$ = 109, eli noin 40 vähemmän, kun suomen kaupoissa.

Nyt kun olen tutkinut hiukan noita jenkkilevyjä myyviä kauppoja olen havainnut että DVD Soon on huomattavasti halvempi kuin DVD BoxOffice. Kaikki Cube pelit on noin 41 Soonissa. Esimerkiksi Skies of Arcadia:
Soon 41
BO: 51
(hinnat ulkomuistista eli noin).

Nyt pitää muistaa että Soonissa ei ole free shipping joten hintaan lisätään 5 CADia postia eli noin 3. Mutta hintaero on jokatapauksessa huomattava. Ainut miinus Soonisssa että laskuttavat Visaa heti tilattaessa eikä toimituksen yhteydessä kuulemma.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tiimuboy
Nyt kun olen tutkinut hiukan noita jenkkilevyjä myyviä kauppoja olen havainnut että DVD Soon on huomattavasti halvempi kuin DVD BoxOffice.

Onkos täällä ihmisiä joilla olisi kokemusta tuolta DVD Soonista tilaamisesta? Olisi mielenkiintoista kuulla, onko kuinka nopea toimitus, luotettava firma, jne...

Searchin avulla löysinkin jo Ronkan nopean kommentin mutta enempi aina parempi.

Animal Crossingia tuolla Soonissa ei vaan valitettavasti näyttänyt olevan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tommi
Onkos täällä ihmisiä joilla olisi kokemusta tuolta DVD Soonista tilaamisesta? Olisi mielenkiintoista kuulla, onko kuinka nopea toimitus, luotettava firma, jne...

Searchin avulla löysinkin jo Ronkan nopean kommentin mutta enempi aina parempi.

Animal Crossingia tuolla Soonissa ei vaan valitettavasti näyttänyt olevan...

Dvdplaza (ex-traba) foorumi voi olla paras paikka etsiä tietoja dvd (ja peli) internetliikkeistä.

Ylös Bottom