Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

USA X-BOXin verkkopeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Gimble

Well-Known Member
Toimiikohan USA ja Europpa konsolit sekä pelit keskenänsä?

Eli voikohan vetää linkki/LAN/Netti pelejä sekakonsoleilla. Onko kukaan lueskellut huhuja aiheesta?

Vähän kans importointi houkuttelis, mut tää on kans 1 asia mikä vaikuttaa päätökseen...

On muuten aika sticky... Kukaan kun ei ole päässyt edes kokeilemaan asiaa. Kaipa niitä voi linkittää keskenään. Periaattessahan esim.PAL Halossa ei ole mitään eroa Jenkki versioon... Ainakaan ei pitäisi olla.

Niin itse olen sitä miettinyt että miten Suomen Microsoft suhtautuu siihen jos haluaa USA-boxilla rekisteröityä Suomessa Microsoftin XBox-verkkoon. Tai siis en tiedä miten toi rekisteröiminen tulee tapahtumaan...Segalla se meni niin että Brio ei suostunut mulle mun usa-dc:n sarjanumeroa vastaan lähettämään netti-cd:tä....joten käytin sit usa-selainta...joka olikin järkevämpi ja halvempi vaihtoehto.

Mut paha vielä mitään sanoa täydellä varmuudella. Mutta itse uskon että pelaaminen onnistuu, jos niin kökkö säkä käy ettei suomen mikkisoftan kautta, niin ainahan sitä voi sitten käyttää muita palvelimia. Se näkee joka elää jne. Linkkipeleissä en usko että tulee olemaan mitään ongelmia.

Toivotaan parasta! Olisihan se täysin järjetöntä mikkisoftankin kannatlta, jollei toimisi? Ainoo huoli on vaan, et kun noiden Jenkki ja EU pelien julkasun välillä voi mennä vähän aikaa, ni EU versioon saatetaan tehdä jotain bugikorjauksia ja eri versiot ei välttämättä toimi keskenänsä niinku esim. PC pelit yleensä.

Mulle tuli joku Netti CD Briolta postissa mukana, mut en mää mitään sillä tehny vaan konffasin peleihin saunalahden soittosarjan ja hyvin toimi! Ei menny mitään soneran kiskuri lisäviuluja.

Pelasin joskus saksan poikia vastaan POD speedzonea. Mulla oli PAL konsoli ja USA peli, en tiedä sitten oliko saksan pojilla PAL versio pelistäkin, mut hyvin se ainakin toimi. Ei yhtään lagiä, vaikka kaista oli vain 56 kbs vai oliko se peräti vain 33600...mut jokatapauksessa se tuntu uskomattomalta, kun on kokemuksia siitä kuinka huonosti PC:n autopelit modeemilla toimii...tai siis...ne ei toimi lainkaan.

Code: Hoitaako MS Suomi, Xboxin netti jutut suomessa? Vai onko Toptronics siinäkin mukana? Jos hommat hoitaa Suomen MS, päätöshän tulee sitten Amerikan MS:ltä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Code: Hoitaako MS Suomi, Xboxin netti jutut suomessa? Vai onko Toptronics siinäkin mukana? Jos hommat hoitaa Suomen MS, päätöshän tulee sitten Amerikan MS:ltä?

Huh ei ole kyllä mitään varmaa tietoa itselläni...pitäis varmaan vähän kysellä, kunhan ehtii ja jaksaa. Tuli tos äsken taas pelattua parin tunnin sessio Haloa...on se sitten niin kaunis...huoh....Nyt nukkumaan....toivottavasti unissa ei näy Halon mörköjä...(tai sitten unissa pitää olla mukana pari plasma-kranua!) :D

Sä jaksat härnätä... Tiedetään että sulla on Xbox, ja muut joutuu oottaa vielä kauan. Ootko muuten vipannu koskaan plasma-kranua Covenanttiin kiinni? Tee se, se on kivaa katottavaa kun se epätoivoisesti yrittää juosta sua kohti. Tai heitä se kranu omaan sotilaaseen kiinni, ja se juoksee Covenantien luokse ja PUM! Suicide bomber.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Sä jaksat härnätä... Tiedetään että sulla on Xbox, ja muut joutuu oottaa vielä kauan. Ootko muuten vipannu koskaan plasma-kranua Covenanttiin kiinni? Tee se, se on kivaa katottavaa kun se epätoivoisesti yrittää juosta sua kohti. Tai heitä se kranu omaan sotilaaseen kiinni, ja se juoksee Covenantien luokse ja PUM! Suicide bomber.

sori sori...ei ole tarkoitus härnätä...ainakaan paljoa :)

Juu siis plasmakranujen pointtihan on just toi että se tarttuu kiinnii liikkuvaan kohteeseen, ihmiseen/alieniin ja autoihin yms mutta kimpoilee taustasta ja seinistä. Onhan se veemäinen fiilis kun itse kurkkaa kulman takaa ja heittää kranun Covenantin selkään kiinni ja tyytyväisenä vetäytyy saman tien kulman taakse piiiloon. Sitten kuuluukiin karmee huuto ja Covenantti ryntää itsemurhaiskulla kulman takaa....aargh! Muutenkin Covenantit on aika fiksuja, ne juoksevat ja syöksyilevät uskottavasti pelaajan heittämää kranua pakoon.

Originally posted by Code

Muutenkin Covenantit on aika fiksuja, ne juoksevat ja syöksyilevät uskottavasti pelaajan heittämää kranua pakoon.

Ja hyppäävät vaikka sillalta alas, jos eivät muuten voi väistää, lol...

Ylös Bottom