Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UT III kiinnostusta?

Huomenta, jääkös keltään aikaa sen CoDin pelaamiselta vähän nopeampaan ja vähemmän realistiseen sinkohippaan? Tulee pelailtua tätä rymistelyä, voi lisätä listoille, jos siltä tuntuu. Vai ollaanko me papat hitaita, mutta kankeita? :D

Vastaus: UT III kiinnostusta?

Mulla on UT3 muoveissa hyllyssä. Ollut siinä pölyyntymässä jo parisen viikkoa, kun ei tolta COD4 pelaamiselta ole ehtinyt..

Mutta tarkotus on alkaa tahkoa tuotakin netissä aktiivisesti. :cool:

Joko olet kuorinut sen muoveista? Olis hauskempi tappaa suomalaisia... :)

OLEN! Tosin se ei ole kertaakaan käyny pleikassa vielä :D Lupaan testaa sitä viikon sisään.

Onko muita klaanilaisia hankkimassa UT3:sta? Veikkaan että tuokin on veikeää menoa netissä.

Kummelia lainaten: se on sairaan nopee :D Itse pidän kyllä UT3:n menosta. Lisänä user created content eli jengi tekee custom mappeja ja niitä voi sitten portata PS3:lle. Suosittelen lämpimästi! http://www.ut3mod.com

PC:llä joskus kokeillut aiempia Unrealin versioita, ei oikein tuo sinkohyppely maistunut. :)

Pitänee kuitenkin kokeilla tätäkin jossain vaiheessa.

Tänään tuli haettua ja tunnin verran testailtuakin. Tänään kuitenkin COd4-matsi, joten menee huomiseen enempi pelailu. Sen verran kuitenkin, jotta kartat on _isoja_ verrattuna siihen mitä viime aikoina pelannut. Menee oma aikansa opetellessa taas karttoja.

Realismi rules.

Meikää kiinnostaa enemmän oikealta ruudilta tuoksuvat FPS:t. Ja oikean kuminkäryiset ajopelit.

Socomin ostan, kun tulee myyntiin. Ja GT5:sta varten laitan aurinkolasit päähän :cool:, tuulettimen telkkarin viereen täysille, ja komennan lapset kallistelemaan nojatuolia oikeassa tahdissa. :D

nimim. Halo ei ole koskaan kolahtanut

Nyt pääsin vihdoin testaamaan tätä. Hapuilevan alun jälkeen voi vaan todeta; hiton hauskaa!! Vielä en onlineen mene, vaan pelailen vielä botteja vastaan reenimielessä. Tämä ei tunnu niin vakavalta kun tuo COD4, tästähän tulee loistava kännipeli jos ei muuta. :D Realismi, joo sitä ei tästä pelistä löydä. Aivot narikkaan ja rocket launcher kouraan!

Täysin järjetöntä mutta hauskaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ostin joo perjantaina, ehkä hieman pettynyt. Liian samanlaista kuin aiemmin, mutta eiköhän tätä tule pelailtua. Graffat ei kyllä leukoja loksauta.

Eilen taas vedin ekaa kertaa pariin viikkoon ja pataan tuli ihan huolella... No harjoituksen puutetta, kai. Tulis ny se patch, että pääsis europeleihin! :D

Netissä olen ihan ulalla. Siellä hemmot lentelee ja pomppii pitkin taivata. Kuolema korjaa ennenku ehtii vihua näkemään jne.

Melkein hauskempi mättää botteja vastaan. Tai ainakin sen aikaa että oppii pelaamaan noin nopeeta peliä kunnolla. Nyt on liian helppoa tykinruokaa vihuille.

Netissä olen ihan ulalla. Siellä hemmot lentelee ja pomppii pitkin taivata. Kuolema korjaa ennenku ehtii vihua näkemään jne.

Melkein hauskempi mättää botteja vastaan. Tai ainakin sen aikaa että oppii pelaamaan noin nopeeta peliä kunnolla. Nyt on liian helppoa tykinruokaa vihuille.
Joo, samaa totesin itekin. Jääny päälle COD4:n hiiviskely, mut heti kun alko pysyyn liikkeessä ja löysi jonkin sarjatuliaseen ni alko tulla tulosta. Oon mää silti ihan scheissea tossa.

No worries! UT3 on mun eka nettimättö ja matseja en ole koskaan vielä voittanu, mutta hauskaa on! Tulee monestii naurettua ääneen kun oma äijä räjähtää kappaleiksi! Pelaan padilla, joten hiiri+näppis hepuilla voi olla jotain etua, mutta elämä on laiffii... Anyroad, heti kun saadaan se pätsi, niin otetaan matsia. :D

Ylös Bottom