Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uuden BBS:n ulkonäkö

Minusta tämä uusi on parempi kuin vanha. En tiedä johtuuko tämä tästä vaihdoksesta vai mistä mutta tuntuu kuin tämä olisi nopeampi. Ja tämä näyttää hienommaltakin.
 
Nättiä nättiä.
Paras muutos on tämä uusi boardi. Vihdoinkin eroon siitä yabb:sta ja kunnon boardiin. Niin ja aloin jo etsiä jotain "omistaja" banneria tuolta ylhäältä (tyyliin muropaketti(no offence!)) kun näin sivujen muuttuneen näin rajusti. Onneksi en löytänyt :)
No sellout!

brln..
 
Näyttää kieltämättä ihan pirun hienolle..
Mutta paras parannus oli tämä vBulletin
 
no kyllähän tää on paljon parempi ku ennen! Paitsi niille jotka ei osaa enkkuu! Aluks en löytänyt tätä asiatonta keskustelua ja palaute osiota!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea
no kyllähän tää on paljon parempi ku ennen! Paitsi niille jotka ei osaa enkkuu! Aluks en löytänyt tätä asiatonta keskustelua ja palaute osiota!

ööö, no kumminkin. Suomentaminen on osittain kesken mutta etenee pikkuhiljaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Kun etusivu väännähti tänään ensikerran näkyviin, luulin eksyneeni pelit.fi-sivuille.
Mutta on nämä erinäköiset, nyt kun oikein tarkkailin. Mutta jotain samaa... Onko sattumaa vain?

Well they all look-a-like :)

Uloskirjautumisnappulaa ei löydy joka sivulta. Pitäisi löytyä, mieluiten yläkulmasta ja isona.

Asia on huomattu. Hoidetaan kyllä aika ASAP, syynä on se, että se haittaa _minun_ menemisiäni :) Oliski vaa nii helppoa ku luulis.
 
aivan liikaa "kyllä / ei" kysymyksiä oli kun tänne rekisteröity.
kaikki kohdat oli kyllä ihan tärkeitä, mutta kummiski.
minulle iski pakokauhu, meinasin paeta vuorille:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
aivan liikaa "kyllä / ei" kysymyksiä oli kun tänne rekisteröity.
kaikki kohdat oli kyllä ihan tärkeitä, mutta kummiski.
minulle iski pakokauhu, meinasin paeta vuorille:)
Niitähän pääsee jälkikäteen muuttamaan onneksi. mutta tärkein oli: Näytä käyttäjien signaturet eli allekirjoitukset viesteissä? Kyllä/Ei

Mikä olisi kyllä pitänyt suomentaa seuraavaan muotoon: Haluatko varmasti tietää Esan TOP 3 listat? Ei/Ei

PS: Sori Esa, oli pakko ;)
 
No siis onhan tämä ehdottomasti parempi ja hienompi kun Yabb. Mutta etsikääpäs jostain se Ez-boardi, se vasta hirveä oli :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle
Juu, hyvältä vaikuttaa. Miellyttää silmää ja kaikkea. Ainoa asia joka tökkäsi, oli seuraavan kappaleen alku uutissivultanne:

Paskin juttu on tietysti se, että vanhasta YaBB-keskustelusta emme saaneet käyttäjätietoja tai viestejä mitenkään uuteen vBulletin-boardiimme. Joten kaikkien nörtti-indeksi alkaa nollasta, mutta vasemmasta reunasta löytyvällä haulla voit hakea vanhan BBS:n viestejä.

Ei tuollainen kielenkäyttö sovellu julkiselle boardille, eli tuollaiset alatyylin ilmaisut voisi mielestäni jättää pois.

Totta, korjattu. Olisi pitänyt olla jossain varoitus minulle:"Liika HTML ja BBS:n käännlstyö alentaa arviointikykyäsi." :D
 
Tämähän on siis todella tyylikäs. Alueiden asettelu tuntuu järkevämmältä ja muutenkin erittäin käytännöllinen BBS. Ainoa haittapuolihan tällä hetkellä on viestien puute, mutta emmeköhän me pysty korjaamaan moisen pikkuvian aika helposti :D
 
joo hyvält näyttää tähän mennessä. vähän sekasin toiminnoist viel mut kyl tää tästä. toivottovasti ne luettujen/lukemattomien pallukat toimis pian.
 
täällä ei ole mitää newbie-guru mittaria joka kasvaisi viestejä kirjoittamalla.
nyt kun kirjottelee paljon viestejä niin voi joutua hanki elämä top 10 listalle.
ja sinne ei kovin moni varmaan halua:)
nyt ainoastaan kasvaa nörtti indeksi ja iso luku siinä kohdassa ei mielestäni oikee hyvältä näytä.

tämäkö sen takia kun jotkuu kasvatti edellisessä boardissa asemaansa ns. "turhilla" viestellä.

Jore ihan selvästi huijaa tuota järjestelmää.
jokaisesta alueesta löytyy hänen
"Ilmoitus: BBS uudistui! Lue tiedote!" viesti.
eikä nörtti indeksi kasva niistä yhtää.
se on väärin:)

ja Joren asema on Jore. siis mitä?:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
vB2 heittää YaBB:llä vesilintua mennen tullen. Tämä uusi on huomattavasti edellistä parempi, mutta ainahan totutteluun menee vähän aikaa, eli n. 5 min. :D Itse olen viimeaikoina tottunut FFfinissä Ikonboard 3:een, josta tulee IMHO varteenotettava vaihtoehto vBulletinille.
 
Kyllä tämä minustakin on parantunut huomattavasti.

Tässä kuitenkin hieman kritiikkiä:
Sivuja uudistettiin koko viikonloppu, ja jouduin olemaan noin 48h ilman PS2FIN:iä!

Samoin avatareja on liikaa, meni puolituntia kun tutkin kaikki läpi.

Totta puhuen:
Hyvin onnistuinut uudistus, ulkonäkö voittaa vanhan kevyesti, samoin tämä vBulletin YaBB:in.


Yrittäkää vaan pitää se desi kurissa ;)
 
Mun mielest nää uudet sivut ovat todella hienot. Ja BBS:kin tosi magee. Eihan näitä sivustoja pysty enää parantamaankaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Mun mielest nää uudet sivut ovat todella hienot. Ja BBS:kin tosi magee. Eihan näitä sivustoja pysty enää parantamaankaan.

Viimeistelyä tehdään taustalla jatkuvalla syötöllä välittämättä vuorokauden ajoista ;)

Toisin sanoen Idaho, designed ja Jore tekevät muutosta edelleen vaikkei se käyttäjille välttämättä joka kerta näy. Tänäänhän ilmestyivät nuo Suomennetut ja uusitut palkit BBS:sään esimerkiksi.
 
Joo huomasin nuo Suomen kieliset palkit. Ehkäpä ne ovat meille suomalaisille kuitenkin paremmat. Ja kunnioituksen osoitukset Idohole, Jorelle ja Designedille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom