Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uudet kanavat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dmz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

dmz

New Member
Elikkä ps2finin uusi irc-kanava on #ps2fin.com ja "nintendofin" siirtyy myös täysin kanavalle #cubefin. Syyn tähän tietävät ketkä tietävät.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tommi
Ei oo meinaan vaikeeta, minäkin täydellisenä IRC-ummikkona pääsin kummasti hommaan kiinni noitten ohjeitten avulla.

Jep, sama täälllä.
En kyllä osaa mennä millekkään muulle keskustelu kanavalle kun ps2fin.com, mutta sehän riittää. :)

Mistä tollanen voi johtua? Siis ymmärtäisin jos se olisi edes joskus toiminut, ja olisin huudellut siellä "kyttä on natsisika" tms. mutta ei.
Siis tällasta:
* Connect retry #1 irc.ee.auth.gr (6667)
-
* Identd request from 155.207.19.202
* Identd replied: 2181, 6667 : USERID : UNIX : FrankNyber
-
Closing Link: FrankNybe[FrankNyber@62.248.146.73] (Unauthorized connection)
-
* [10054] Connection reset by peer
-
* Disconnected
-
* Connect retry #2 irc.elte.hu (6667)
-
* Identd request from 157.181.1.129
* Identd replied: 2183, 6667 : USERID : UNIX : FrankNyber
-
Closing Link: FrankNybe[FrankNyber@62.248.146.73] (Unauthorized connection)
-
* [10054] Connection reset by peer
-
* Disconnected
-
* Connect retry #3 irc.ircnet.is (6666)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

You are not welcome se mulle sanoo, homo se on.
Koitapas tällästä:
ohje.jpg
. Ton irc.song.fi:n voit korvata palveluntarjoajas omalla irc servulla (esim. elisalla irc.kolumbus.fi, soneralla irc1.inet.fi jne.)

Tietysti jos et haluu noiden valikoiden kanssa pelleillä niin kirjotat suoraan vaan /server irc.song.fi (tai mikä tahansa irc-servu). Ja sen jälkeen /join #dcfin.

Frank: Et oo ainoo jolle se sanoo sillä tavalla. Mulle se on sanonu samaa viimeset puoli vuotta ja olen kokeillut ainakin kolmella eri koneella ja liittymällä. Siihen tulee tulee teksti: "You´re not welcome to this server:bots". Mistäköhän toi vois johtua ja miten pääsisin jälleen irciin? Minäkään en ole tehnyt mitään laitonta minkä johdosta minulle olisi annettu bännit... Snif :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vainukoira
Siihen tulee tulee teksti: "You´re not welcome to this server:bots". Mistäköhän toi vois johtua ja miten pääsisin jälleen irciin?

Sulla näyttää olevan Soneran piuha. irc1.inet.fi pitäisi toimia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tommi

Ei oo meinaan vaikeeta, minäkin täydellisenä IRC-ummikkona pääsin kummasti hommaan kiinni noitten ohjeitten avulla.

Kuin myös täällä. kiitoksia tuon ohjeen vääntäjälle.

Ylös Bottom