Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uuno Turhapuro: This Is My Life

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Beza

Member
Noniin, ensi-ilta olisi nyt sitten perjaintaina, ja lippujakin on jo ollut myynnissä muutaman päivän. Onkos kukaan muu kuin minä nyt menossa katsomaan viimeistä Uunoa perjantaina? Saas nyt nähdä, onko elokuvasta mihinkään ilman Spedeä. Veskulla ainakin ääni (Ja ulkonäkö) muuttunut, että toivottavasti saa tuossa kunnon Uuno-fiiliksen..

Kotisivut: http://www.uunoturhapuro.fi/

Juoni pähkinänkuoressa:
Uuno soluttautuu tarinassa vanhukseksi maskeerattuna päiväkausiksi rikkaille tarkoitettuun vanhainkotiin.

Sörsselsson ilmoittaa Uunon TV:n This is My Life-kilpailuun, jossa kilpailijat kertovat omaa elämänkertaansa katsojien äänestäessä heidät ilta illan jälkeen joko jatkoon tai ulos ohjelmasta.

Tarina sijoittuu vastavoimaisiin ympäristöihin: leppeään, kiireettömään ja menneitä aikoja ihannoivaan vanhainkotiin - elämän ehtooseen ja kovaan, kiireiseen ja markkinahenkiseen television maailmaan, jossa menestyminen on kaiken mittari.

Kuvia:

uuno_leh.jpg

aa_leh.jpg

uuno_hoitsut_leh.jpg

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uuno Turhapuro: This Is My Life

No voi hyvä jysäys, uusi Uuno! Mennyt täysin ohi korvien. Esittääkös Härski Hartikaista sitten kuka, vai onko koko heppu jäänyt sarjasta pois. Ja onko itse Spede ollut mitenkään tekemässä elokuvaa. Eli siis onko esim. käsikirjoittanut elokuvan ja kuolemansa jälkeen joku muu on tehnyt loppuun, vai miten? Pakko kyllä nähdä!

Mitäs helkkaria :confused: on kyllä mennyt ohi niiiiiin täydellisesti ettei ole tosikaan. Ihan takuulla tuota ei ole mainostettu pätkääkään missään. Eihän?

Mutta totta tuo näyttää olevan. Finnkinon mukaan ainakin 10.9.2004

http://www.finnkino.fi/elokuvaesittely.asp?movie=599

Herranen aika. Vai on vanha appiukkokin herätetty kuolleista tämän vuoksi. Rienausta minun mielestäni, osittain ainakin. Tämä projekti lienee ollut kehitteillä T O D E L L A pitkään. :cool:

No jopas.. :confused: Mikäs nyt on, kun kukaan ei tunnu tietävän tästä mitään, vaikka onhan tätä mainostettu lehdissä, televisiossa, ym.

Ja ei tämä kovin pitkään tekeillä ole ollut, tänä vuonna purkitettu.

Ensimmäiseen viestiin pistetty hiukan infoa..

No hoh, kylläpä on Uunokin wanhentunut ja lihonut sitten viime uunon. Ei osaa hahmottaa jätkää Uunon pukeissa, vaikka herraa on muussa yhteydessä nähnyt monestikin.

Jees, uusi Uuno. Itsekkään en ole tiennyt tästä leffasta kovinkaan pitkää aikaa. Odotellaan ja katsellaan. Kyllähän tämä pitää käydä katsastamassa.

Jees, lippu on hankittu jo pari viikkoa sitten ja ensi-iltaan ollaan menossa. Onneksi ei ollut tänä perjantaina, meikäläinen on ollut flunssan kourissa.

Kyllä minun mielestäni Suomenkin olisi ollut aika astua tehosteiden aikakaudelle uuden Uuno-elokuvan suhteen, eli Härski Hartikainen olisi voitu toteuttaa CGI-animaationa.

Zanis Dust sanoi:
Kyllä minun mielestäni Suomenkin olisi ollut aika astua tehosteiden aikakaudelle uuden Uuno-elokuvan suhteen, eli Härski Hartikainen olisi voitu toteuttaa CGI-animaationa.

Sehän on jo siirtynyt! Muistelehan uuno turhapuro pisnismiehenä -elokuvan käkikelloa ;)

Lloope sanoi:
Sehän on jo siirtynyt! Muistelehan uuno turhapuro pisnismiehenä -elokuvan käkikelloa ;)

Sori, minun mokani. Toisaalta en kyllä olekaan mikään Uuno-elokuvien ylin ystävä.

Sanokaas mielipiteitä tästä leffasta. Siis ne, jotka ovat käyneet kattomassa.
Ajattelin mennä huomenna katsomaan.

Ylös Bottom