Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi COD4-klaani vähän vanhemmille pelaajille

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
FINE: Uusi klaani vähän vanhemmille pelaajille

Suomalaisista koostuva FINE-klaani (Finnish easy-going) etsii sopivia pelaajia!

Olethan:
- vähintään täysi-ikäinen. Klaaniin haetaan 25v+ ikäisiä, mutta täysi-ikäisyys siis riittää. Perustajan (minun) syntymävuosi on 1974.
- et huuda mikkiin täysiä (ts. uhkaile/mesoa/quittaa kuin esiteini), vaikka luoti omaan päähän osuukin. Tottakai saa harmittaa ja kirosana-pari tulla, mutta et heittäydy ihan holtittomaksi.
- puhut järkeviä. ...ainakin selvinpäin. Eri juttu sitten, jos pelataan joskus (sovitusti) humalassa. :D Tosin silloinkaan ei haluta mitään rasisti-/ym. idioottiläppää.
- et ota peliä liian vakavasti, muttet pelleilekään. Yritystä täytyy kuitenkin löytyä.
- ymmärrät mitä tarkoittaa tiimityöskentely. Klaanit eivät ole sooloilijoita varten, joita ei muut puolulaiset kiinnosta.

Pelailua milloin sattuu. Itselläni vuorotyö, joten joskus räiskin keskellä arkipäivää, joskus iltaisin. Öisinkin pelailen, mutta silloin en voi kälättää mikin kautta, kun täytyy vaimokkeelle antaa unirauha. :) Kuuntelen kyllä mitä muut höpisevät.

Homman ideana on nauttia pelistä ja pärjätä omien taitojensa mukaan. Klaanin kasaajana en vaadi mitään naurettavia KD 5-1 -ratioita tai muita. Muutenkin FINEn toiminta ei ole mitään vakavamielistä klaaniäksöniä, vaan tarkoituksena on saada hyvä porukka kasaan, joiden kanssa on kiva pelailla silloin kun Livessä sattuu olemaan. Yritetään toki välillä järjestää vähän isompiakin peli-iltoja, jolloin mahd. moni olisi linjoilla saman pelin tiimoilta.


Näitä pelataan:

- Battlefield: Bad Company (X360)
- Call of Duty 4 (X360)
+ kaikkia muitakin pelejä, joita porukalla sattuu olemaan!

Ja pelataan muuten myös PS3:lla!

Jäsenet ja muut datat löytyvät klaanin omalta privaattikeskustelualueelta, täältä KonsoliFINistä. Kaikki klaaniin hyväksytyt saavat oikeudet kyseiselle alueelle.

Jos täytät vaatimukset, pistä privalla hakemus. Kerro vähän itsestäsi ja anna myös gamertagisi!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uusi COD4-klaani vähän vanhemmille pelaajille

Klaani touhuihin ei ole aikaa, mut satunnaisesti voin räiskiä kuhan Bad Company ilmestyy. Työt, vaimo ja lapset rajoittaa aikaa kummasti. Lisään sut listoilleni.
 
Vastaus: Uusi COD4-klaani vähän vanhemmille pelaajille

Tämä kuullostaisi loistavalta. Tosin on tuo COD ollut vähän vähemmällä jonkin aikaa mut BF on ennakkotilattu joten sitä voisi porukalla mättää...
 
Vastaus: Uusi COD4-klaani vähän vanhemmille pelaajille

hyvältä kuulostaa tännekin, lisäilkää tagi listoille ja kranaattia perään!
 
Vastaus: Uusi COD4-klaani vähän vanhemmille pelaajille

Klaanin nimeksi tuli FINE.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uusi COD4-klaani vähän vanhemmille pelaajille

Koska monissa peleissä ei pysty käyttämään klaaninimessä erikoismerkkejä, vaan ainoastaan kirjaimia, vaihdetaan klaanitunnaria. Olisiko FINE mitään?

Battlefield: Bad Company -matsit alkavat kolkutella, joten klaaninimi pitäisi nyt saada sovituksi. :)
 
Vastaus: Uusi COD4-klaani vähän vanhemmille pelaajille

Perskeles, voisi ehket itsekin liittyä remmiin jos vaan saan tässä joku päivä Bad Companyn hommattua.

Itsellänikin samaiset rajoittavat tekijät kun muillakin, vuorotyö + opiskelu + seuraelämääkin pitäisi löytyä aikaa... Ihana kombinaatio!
 
Vastaus: Uusi COD4-klaani vähän vanhemmille pelaajille

Eikun messiin vaan! :)

Yritän järjestää sopivan ajan päähän peli-illan. Ilmoittelen tällä keskustelualueella sitten tarkemmin. Tarkkailkaa topikkeja. :)
 
Vastaus: Uusi COD4-klaani vähän vanhemmille pelaajille

Mulle saa pistää game inviteä tulemaan aina ku näkyy että oon online BF kovassa kulutuksessa tällä hetkellä :D
 
Vastaus: Uusi COD4-klaani vähän vanhemmille pelaajille

jep, näinhän siinä kävi että töllö otti ja hajos... oon vähän aikaa ulkona kuvioista.
 
FINE-pelailua torstaina 3.7!

Kaikki kynnelle kykenevät pelaamaan Liveen torstaina 3.7. klo 1730 - 2200/2300.

Battlefield: Bad Company olisi ainakin mielessä, mutta ehkä jotain muutakin pelataan ehdotuksien mukaan!
 
Vastaus: Uusi COD4-klaani vähän vanhemmille pelaajille

Porukkaa mahtuu vielä mukaan! Nyt kaikki mukavat, vaatimukset täyttävät heput messiin!

Ja huom: kyseessä ei ole siis pelkkä COD4-klaani, vaan muitakin pelejä pelataan nyt ja jatkossa!
 
Vastaus: Uusi COD4-klaani vähän vanhemmille pelaajille

itse omistan ps3:sen ja juuri tälläistä vastaavaa klaania oon koittanu ettiä eikä vielä oo natsannu. Eli jos joku teistä omistaa ps3:sen niin lisäilkää ihmeessä mikäli tilaa löytyy;) Itse oon vm-79 ja aina kun vaimolta ja muksulta vapaa-aikaa jää niin pitkälti se menee codin tai BF Bad companyn parissa:). Ja codia sen verran tullu hakattua että menossa on 10 prestige lvl55 eli muuta tavotetta ei enää juuri löydy kun vaan se "hiukka" iäkkäämpi klaani vastaan astelisi :p


-Raappa-
 
Vastaus: Uusi COD4-klaani vähän vanhemmille pelaajille

Hei,

Itseäni kiinnostaisi kanssa. En ole vakavasti pelaava henkilö sillä tyttöystävä, työ ja muut harrastukset tuppaavat viemään välillä aikaa. Pahimpana tietysti se ensinnä mainittu sillä vähemmän yllättävästi hän ei harrastuksistani juuri perusta. Sehän ilmenee lähinnä muutamien päivien täysstoppina pelaamisesta.

Olen täysi-ikäinen, en huuda, uhkaile, saati lähde kesken peliä. Yleensä yritän voittaa enkä edes pidä sooloilusta sillä taitoni eivät siihen riitä.

BF:BC'tä minulla tulee olemaan vasta ensi viikolla X0'lle.
Call of Duty 4, kavereiden jakaumasta johtuen, löytyy kummallekkin konsolille.
Kummatkin laitteet löytyy joskin X0 on se pääasiallinen leikkikalu
koska jostain syystä minulla on ongelmia PS3-online toimivuudessa, lataukset toimivat loistavasti mutta esimerkiksi COD4 tuntuu tökkivän kavereita kutsuttaessa(jumahtaa "Downloading game settings") tai sitten antaa virheilmoitusta "Unable to load free content index".

Laitan vielä viestiä privaatissa.
 
Vastaus: Uusi COD4-klaani vähän vanhemmille pelaajille

vähän sama kuin edellisellä. ikää 23 ja olis hyvä jos löytäis porukan joka tietää oikeastakin sodasta jotain ja on edes ampunut aseella joskus, ei sillä että ottais luonnon päälle kun joku 10v jenkki tappaa muutaman kerran peräkkäin..:D
jos vielä vaan messiin pääsee niin olis mahtavaa :cool:
ps3 ei itellä ole mutta 360 muutama sotapeli

ja nyt kun hommasin makuuhuoneeseen muijalle telkkarin niin saa olla (vähän) rauhassa
 
Ylös Bottom