Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi NHL09- Liiga

maakoboy

New Member
Löytyiskö aktiivisia pelaajia pelaamaan vaikka joku 16 joukkueen liiga pudotuspeleineen? Jos laittaisi uuden liigan pystyyn kun ovat vanhat jo täynnä ja innokkaita pelaajia tuntuis olevan..
 
Vastaus: Uusi Nhl09- Liiga

Löytyiskö aktiivisia pelaajia pelaamaan vaikka joku 16 joukkueen liiga pudotuspeleineen? Jos laittaisi uuden liigan pystyyn kun ovat vanhat jo täynnä ja innokkaita pelaajia tuntuis olevan..

Heti alkuun vinkki. Kattele muiden liigojen keskeyttäneet pelaajat niiden liigojen ketjuista, äläkä ota heitä jos et keskeyttäjiä liigaasi halua.

Toinen vinkki. Jos otat liigaan 16 joukkuetta, pääsevät kaikki pudotuspeleihin. 15, niin 8 joukkuetta jatkaa runkosarjan jälkeen.

Itselleni olisi liian aikaista liittyä uuteen liigaan kun vanhakin on kesken. Onnea yritykselle. :)
 
Vastaus: Uusi Nhl09- Liiga

Kyllä kiinnostusta löytyy. Mahdollisuuksien mukaan yritän pelata, vähintään 3-4 peliä viikossa on mahdollisuus veivata. Teen työssäni pääasiassa iltavuoroja, mutta sopimalla nuo pelit voidaan kätevästi järjestää sopiville päiville.
 
Vastaus: Uusi Nhl09- Liiga

Tervehdys

Itsellä ollu hakusessa toi peliseura, eli kiinnostaa kyllä :)
Mut aika naabero oon tässä online jutussa ;) ja pelaan pc:llä.. eli mahtaako onnistua jos muut on konsolilla liikkeellä?

Mut mua kiinnostais ihan vaikka single pelitkin ajantappona.. Tossa olis tommonen mese osote mistä tavottaa jos kiinnostaa pelailla nhldille79@windowslive.com

cya

ps. Saattaa olla et oon tosi väärillä sivuilla pc:llä liikenteessä, mut ajattelin kysästä ku tänne asti löysin
 
Vastaus: Uusi Nhl09- Liiga

Tervehdys

Itsellä ollu hakusessa toi peliseura, eli kiinnostaa kyllä :)
Mut aika naabero oon tässä online jutussa ;) ja pelaan pc:llä.. eli mahtaako onnistua jos muut on konsolilla liikkeellä?

Mut mua kiinnostais ihan vaikka single pelitkin ajantappona.. Tossa olis tommonen mese osote mistä tavottaa jos kiinnostaa pelailla nhldille79@windowslive.com

cya

ps. Saattaa olla et oon tosi väärillä sivuilla pc:llä liikenteessä, mut ajattelin kysästä ku tänne asti löysin

Juu ei onnistu. Eli olet väärässä osoitteessa. :)
 
Vastaus: Uusi Nhl09- Liiga

Tervehdys

Damn... mut kiitos kuiteskin vastauksesta :)

Ai niin oisko tietoa mistä pc pelaaja vois löytää pelitovereita?

toi pc:n versio on kyllä aika p...a ,mut näillä pitää mennä :)
 
Vastaus: Uusi Nhl09- Liiga

Mörjens..

Meikä vois myös osallistua liigaan mikäli sellainen järjestetään. En tosin ole kokeillut änärin onlinea:D muuta kuin kerran rankku kisassa. Muuten olen pelaillu yksin ja olisi erittäin mukavaa pelailla jotain liigaa.
 
Ylös Bottom