Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusia henkilöitä DCFIN - tiimiin ja ylläpito-uutisia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Loke

Leisure Suit Loke
Juuh, elikkäs tosiaan Lastsoul ja Pepto liittyivät DCFIN - tiimiin. Tämän myötä on sitten tarkoitus alkaa aktiivisemmin myös tehdä noita päivityksiä. Varsinkin uutisia kirjoitetaan varmasti entistä nopeammin, mutta artikkeleitakin on tulossa. Niistä lisää myöhemmin :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
Tehkää jo niitä.

Enkka-, Guru- ja yhteensopivuuslistaa päivittelen joka viikko. Sitä mukaa kun saan dataa kerättyä. Tee Trevor parit enkat listalle niin pääset itsekin vaikuttamaan sen "kehittymiseen". :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa


Tee Trevor parit enkat listalle niin pääset itsekin vaikuttamaan sen "kehittymiseen". :)

Itseasiassa meinasin muutamat Virtua Tennis -enkat sinne heittääkin, mutta yllättäen Dreamcastini hajosi. (Yleinen ongelma nykyään? :( ) Nyt sitten olen ostamassa uutta DC:tä, ja kohtapuoliin pelikirjastooni liittyy myös Crazy Taxi 2, joten eiköhän niitä enkkoja sitten ala tulemaan! ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
Itseasiassa meinasin muutamat Virtua Tennis -enkat sinne heittääkin, mutta yllättäen Dreamcastini hajosi. (Yleinen ongelma nykyään? :( ) Nyt sitten olen ostamassa uutta DC:tä, ja kohtapuoliin pelikirjastooni liittyy myös Crazy Taxi 2, joten eiköhän niitä enkkoja sitten ala tulemaan! ;)

Pahoillani koneesi hajoamisen puolesta. Heitä tuonne yleistä keskustelua-palstalle ongelmastasi, ehkä koneesi olisi helposti korjattavissa?

Sitten kun taas toimii niin enkkalistalle skabailemaan!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa


Enkka-, Guru- ja yhteensopivuuslistaa päivittelen joka viikko. Sitä mukaa kun saan dataa kerättyä. Tee Trevor parit enkat listalle niin pääset itsekin vaikuttamaan sen "kehittymiseen". :)

Jeh, ja Frank on ilmeisesti juuri väsäämässä sitä Seaman -juttua. Uutisia tosin voisi päivittää hieman useammin. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ragi
Jeh, ja Frank on ilmeisesti juuri väsäämässä sitä Seaman -juttua.
juu mutta mä en ole sitten lukion jälkeen kirjoittanut mitään ostoslistaa pidempää juttua, joten älkää odottako liikoja. ;)
Edit: ja kuten nimen alla lukee, olen vain jäsen, en mode, admin enkä ylijumala. Mielipiteeni ovat vain omiani eivätkä edusta mitäänDCFINin yleistä politiikkaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Uusi kilpailu

Koska mulla ei edelleenkään jostain kumman syystä ole oikeuksia aloittaa tälle arealle uutta topiccia (Lokeeee!!!) niin jatketaas sitten tästä.

Eli olisiko ehdotuksia uudeksi kilpailuksi? Mulla olis jotain kamaa palkinnoksi, vaan minkälainen kilpailu olisi hyvä järjestää?
 
Re: Uusi kilpailu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Eli olisiko ehdotuksia uudeksi kilpailuksi? Mulla olis jotain kamaa palkinnoksi, vaan minkälainen kilpailu olisi hyvä järjestää?
DDR-kisa, parhaat pisteet. Ja sen palkinnon voit lähettää suoraan tänne. Mä voin antaa sen avovaimolle. :D
 
Re: Re: Uusi kilpailu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
DDR-kisa, parhaat pisteet. Ja sen palkinnon voit lähettää suoraan tänne. Mä voin antaa sen avovaimolle. :D

:D Ei vaan ole kovinkaan monella tuota peliä... Ja kyllä mekin osattais antaa vastusta, on sen verran monia miljoonia tullut niitä pisteitä...
 
Pärkule

Nonniin, nyt on sitten (taas) päivitysongelmia. Oikkarini eivät toimi. Mites muille DCfin admineilla?

Sama juttu vaivasi viime viikolla. Sitten taas yhtäkkiä alkoi toimimaan. Nyt ei päästä taaskaan sisälle, vaikka kirjaudun ihan varmasti oikeilla tunnuksilla.

Eipä tuu päivityksiä enää multa...
 
Yritin just eilen lisäillä uutisia niin ei mullakaan toiminu. Ja Loke tossa aamulla yritti kans tuloksetta. :(
 
No scheisse! Mikä lienee ongelmana... Joskin enhän mä ole kuin Jäsen, ei mulla mitään oikkia pitäskään olla...

<--
 
Mä oonki ihmetelly jo vähän aikaa miks esim mulle laitettiin noi kuntoon ennen sua. :eek:
 
Eipä toimi vieläkään. Ei ollut siis mikään maanantaiefekti tällä kertaa. No perkele ei sitten laiteta uusia juttuja sivuille!
 
Onko kenelläkään, siis KENELLÄKÄÄN hajua, kuka pystyisi korjaamaan tämän admintoolin toimimattomuuden? Loke joo, mutta eipä näy heppua. Onko hän todellakin ainoa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Onko kenelläkään, siis KENELLÄKÄÄN hajua, kuka pystyisi korjaamaan tämän admintoolin toimimattomuuden? Loke joo, mutta eipä näy heppua. Onko hän todellakin ainoa?

Loke on varmaan ainut jolla on tarpeeksi suuret oikeudet.
Kaveri varmaan osaisi korjata, mutta eriasia pystyykö..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy
Loke on varmaan ainut jolla on tarpeeksi suuret oikeudet.
Kaveri varmaan osaisi korjata, mutta eriasia pystyykö..

Mun mielestä Loke sano että vaan Designed voi korjata ton. Ja sen korjaushalut tiedetään...
 
Itseasiassa voin hoitaa homman tänään jos saan vaan ne uuden palvelimen osoitteet yms.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom