Nyt tuli postissa numero 17, Feb 2002.
levyllä uusi pelattava MGS2 demo.
MGS2 demon alkuvalikko on muuttunut Z.O.E:n mukana tulleesta, ja ensimmäisessä videopätkässä (siinä siltakohtauksessa) on nyt Dolby Digital 5.1 äänet ja kuullostaa hienolta. Välivideoissa on nyt myös se zoomaustoiminto, ja tatilla voi zoomin aikan myös hieman ohjata kameraa samoin kuin eka demon alkukuvassa.
Itse pelidemo alkaa täysin samoin kuin zoe demo, mutta ainakaan normaali ja alemmilla vaikeustasoilla ei vielä saanut muuta pyssyä kuin nukutuspistoolin. Domo jatkuu aina olgan kohtaamiseen ja siitä vielä hieman eteenpäin aluksen konehuoneeseen. Myös Raven, tai ainakin varjo näkyy demon loppupuolella, mutta itse en vielä uskaltanut kääntyä sinne nurkan taakse, vaan valitsin toisen tien. Täytyy veielä katsoa mitä tapahtuu jos menee sinne missä 'Raven' oli.
Pelienginessä ja grafiikassa ei näyttänyt olevan suuria muutoksia ekademoon verrrattuna, ääninäyttelijät olivat nyt englanninkieliset.
Muita pelattavia demoja levyllä:
WipeOut Fusion, uusi demo kahdella radalla, aseilla, vastustajilla ja valittavissa kaksi eri alusta. Näyttää lunastavan lupauksensa, joskin grafiikka hieman hidastuu jos aluksia ja räjähdyksiä paljon ruudulla kerralla.
REZ, todella hieno audiovisuaalinen kokemus! Tämän aion hankkia.
Parappa the Rapper, pelattava demo, mutta ainakin mulla äänet puuttui kokonaan! jotten käytännössä mahdoton testata. Äänien puuttuminen voi ehkä johtua siitä että mulla pS2 on vain optisella piuhalla kiinni, täytyy kokeilla josko rca kaalpleien liittäminen takaisin auttaisi.
Crash Bandicoot: en ole kokeillut koska mulla on koko peli.
Robot Wars: en ole vielä ehtinyt kokeilemaan.
Soul Reaver 2, uusi demo.
Videoita peleistä:
Onimusha 2 (hieno), James Bond, SSX Tricky ääninäyttelijöistä, Mike Tyson Boxing, Kessen 2, ICO, Toca Race Driver , Aibo