Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusin Pleikkari2 lehti (Numero 7)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

XShava

KonsoliFIN Alumni
Uusin Pleikkari2 lehti

Tuossa ostoksilla ollessani huomasin Pleikkari2 lehden uusimman numeron (Numero 7) tulleen myyntiin jossakin vaiheessa.

Positiivisesti yllätyin(Hmm)kun PSonen romppua ei ollutkaan enään lehden mukana (Saati sitä Virallista PSX-lehteä). Ja hinta oli laskenut 45mk uuteen "edulliseen" hintaan, 29.40 mk. Sivuja oli silti 80.

Nyt ennakoita oli mukana vain 3 kpl. Arvosteluja löytyi huippeat 18 kpl. (Edellisessä lehdessä 14 ennakkoa ja 9 arvostelua).

Uusia arvostelijoitakin oli näköjään mukaan otettu Puhan ja Ruokosen lisäksi. Kuten Harro Grönberg ja V.V.Välimäki (Tosin en ole koskaan kavereista kuullut). Eniten kyllä ihmetytti Batmanin arvostelija Miika Huttunen.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Itsekin huomasin itse arvostelujen määrän miellyttävästi lisääntyneen, eikä tuo hinnan laskeminenkaan pahaa tee ;)

Mielenkiintoiseksi huomasin myös artikkelin suunnitteilla olevasta sälästä mustalle laatikolle; olisihan se nyt vänkää saada palautetta omasta lauluäänestään, pleikan lisäksi kukaan muu sitä ei jaksaisi muuten kuunnellakaan...

Itse selailin myös kyseistä lehteä ja taidan lopettaa pelit lehden tilauksen ja siirtyä tuohon...

Joo tosi hyvä juttu että heittivät sen ps-onen demolevyn helkkariin ja hintakin laski. Nyt voi tosiaan pelit-lehden kammeta viimeistään viemäriin!

Hmm, pitää ehkä tsekata tuo lehti, vaikka PS2:ta en omistakkaan. Haluun vaan nähdä onko Ev saanut lehdestä hyvää aikaiseksi. Ainaskin mitä itse muistelisin, kun lehteä pari kuukautta sitten katsoin, niin aika sontaa se oli.

Ihan hyvä lehti, mutta pari ärsyttävää asiaa: parissa tai muutamassa arvostelussa hirveät kuvakaappaukset ja liiallinen lainausmerkkien käyttö. Onko kukaan esimerkiksi kuullut leikistä nimeltä "Simon sanoo"? Olisiko kenties "Kapteeni käskee"? Myös englanninkielisten sanojen tunkeminen lainausmerkkeihin ärsyttää, "cutting edge" jne. Muuten ei suuremmin valittamista.

simon sanoo

eikös tuo ole aika tunnettu leikki jossain päin muailmaa tuo
"Simon says"! (voin olla väärässäkin(kuten yleensä))

Re: simon sanoo

Kysehän on lähinnä siitä, että "Simon says" on sama leikki, jota lapset Suomessa leikkvät nimellä "kapteeni käskee". Joten "Simon sanoo" on siis epähuolellinen suomennos.

vahan ihmetyttaa sivulla 9 missa sanotaan etta ps2-pelit viedaan kasista ja etta euroopan laajuinen hinnan pudotus olis MUKA tapahtunu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
vahan ihmetyttaa sivulla 9 missa sanotaan etta ps2-pelit viedaan kasista ja etta euroopan laajuinen hinnan pudotus olis MUKA tapahtunu
Tippuhan PS2:n hinta 3000mk:sta 2000mk:aan.

Re: Re: simon sanoo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Kysehän on lähinnä siitä, että "Simon says" on sama leikki, jota lapset Suomessa leikkvät nimellä "kapteeni käskee". Joten "Simon sanoo" on siis epähuolellinen suomennos.

Exactly my point. Eli täsmälleen minun pisteeni ;).

itse rupean tilaamaan lehteä vasta sitten, kun se tekee niinkuin offical ps2 magasine us..tai joku, että laittaa mukaan pelattavia demoja
onneksi tätäkin lehteä saa suomesta

Olisi vähintäänkin hauska saada suomenkielinen PlayStationiin tai miksei konsolialaan yleensäkin keskittyvä nimenomaan asiapitoinen lehti. Noita demolevyillä kyllästettyjä lehtisiä riittää varmasti muutenkin.

Eikös Miika Huttunen arvostellut Batman: Vengeancen myös Playeriin. Kannattaako Pleikkari2:ta enää ostaakaan (aivan kuin olisin aiemmin ostanut...) kun henkilökunta on ilmaiselta tv-kanavalta tuttua?

Ylös Bottom