Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

uusin uutiskirje

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miikkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

miikkis

Member
tuossa uusimmas uutiskirjeessä on kohta

Päivitä jäsenyytesi Gold

ja sen alla vissiin jotain espanjaa

mutta ymmärtäisin siitä että jos liittyy kultajäseneksi nyt niin saa street fighter 2 tai 3d mini golfin ilmaiseksi? onko joku muu nähnyt tuon uutiskirjeen? mahtaako suomessa toimia vai onko se espanjassa vaa.

Vastaus: uusin uutiskirje

Sehän tarkoittaa, että saa molemmat. Ennenkin noissa kirjeissä on ollut ulkomaankielistä sepustusta. Tiedä sitten, onko voimassa Suomessa, minulle tuo kirje tulee hotmailiin, joka ei näytä sitä kunnolla Operassa.

Nyt kun katsoin IE:llä, siinä sanottiin, että saa yhteensä viisi peliä mutta ehdoista en saanut tietoa. Tuota kun klikkaa pääsee vain ostamaan live goldia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

näinpä itsellä on jossain varmaan jemmassa kuukauden live kortti... jos sillä menen tuonne aktivoimaan niin mahtaako saada nuo pelit. mikrosoftalle turha lähetää mailia asiasta kun eivät kuitenkaan vastaa

Siis jos käyttäisin mun 2 päivän Gold ajan, nii saisinko ilmasia Arcade pelejä? Voisko joku kokeilla tuotam ettei mene turhaan hukkaan tuo koska tarvin tuota GH WThen.

Veikkaan, että tarjous koskee vain vuoden tilauksia. Itse en ainakaan raaski tuhlata noita 48h kortteja kokeiluun kun nyt ei ole mitään kiinnostavaa pelattavaakaan.

Ostan 13kk Goldia mistä tahansa, näppäilen numerot sisään ja saan Mini golffia ja Street Fighteria ilmaiseksi? Oikein vai väärin? Ja minne tämä uutiskirje on tullut?

Siis se uutiskirje tulee sähköpostiin niille, jotka ovat sen joskus rekisteröidessään liveä halunneet saada. Siinä luvataan yhteensä viisi XBLA-peliä. Kohta on kuitenkin jostain syystä kirjoitettu espanjaksi, ja mistään ei ole löytynyt lisätietoa tai vahvistusta asialle.

Siis se uutiskirje tulee sähköpostiin niille, jotka ovat sen joskus rekisteröidessään liveä halunneet saada. Siinä luvataan yhteensä viisi XBLA-peliä. Kohta on kuitenkin jostain syystä kirjoitettu espanjaksi, ja mistään ei ole löytynyt lisätietoa tai vahvistusta asialle.

Sí, sopisi kyllä hyvin, jos vieläpä jotain saisi ilmaiseksi lisäksi, kun olen juuri uusimassa tuota tilaustani.

Nyt menin katsomaan espanjankielisiltä sivuiltakin infoa tuosta tarjouksesta, eikä sielläkään ollut mitään. Vaikuttaisi siltä, että kampanja on lipsahtanut etukäteen tuohon uutiskirjeeseen.

Ylös Bottom