Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uutuuskonsolien purku & modaus

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser


Eli PC on mielestäsi kone jolla voi pelata ja kuunnella musiikkia ja jos ostaa kaukosäätimen niin katsoa elokuvia, mutta ei mitään muuta? No jos kone joka on noin karsittu PC:stä on silti PC niin kyllä mun seinäpuhelinkin sitten on kännykkä (vaikka Ericsson onkin), sillä sillä voi soittaa ja siihen voi soittaa ja puhuminen ja kuuntelukin onnistuu...

Hankkia nappaimiston seka hiiren ja ajaa Linuxia. Silloinhan Xbox on PC. Kylla mielestani Xbox on lahes PC.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia


Hankkia nappaimiston seka hiiren ja ajaa Linuxia. Silloinhan Xbox on PC. Kylla mielestani Xbox on lahes PC.

Eikös tämä näppis+hiiri+linux ole enemmänkin PS2:sen heiniä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Originally posted by Inertia

Hankkia nappaimiston seka hiiren ja ajaa Linuxia. Silloinhan Xbox on PC. Kylla mielestani Xbox on lahes PC.

Ehh... mistäs hankit Xboxille Linuxin? entä hiiren ja näppiksen? PC:n tavarat kun eivät Xboxiin käy. (Nuo muuten saa jos PS2:lle ja vielä ihan Sonyn puolesta, kuinkas se ei ole PC? siksikö kun sisuskaluissa ei lue Intel? No ei munkaan PC:n sisuskaluissa lue Intel. No joo tuo ei kuulu tähän mitenkään.) Se mitä kone on valmiiksi ja se mitä sinä siitä teet on kaksi täysin eriasiaa. Kuten Code sanoi, jos teen auton osista leivänpaahtimen niin silloin se on leivän paahdin eikä auto, sama pätee tähän, jos teet Xboxista PC:n niin silloin se on PC! En tiedä sinusta, mutta minun mielestäni lyhennys "PC" ei ole nimitys osakokonaisuudelle joka on laatikon sisällä vaan nimitys laitteelle jonka ominaisuudet täyttävät tarvittavat "rajat"(?) ollakseen PC, eli ominaisuudet sen tekevät. EI valmistajan nimi.
 
Ehkä raja PC:n ja ei PC:n välilä on vedettävissä samoin kuin Mac ja PC välillä.

Ei Maccejakaan kutsuta yleisesti PC:iksi (paitsi jotkut saattaa tietysti kutsua, mutta he eivät tiedä tietokoneitten historiasta), miksi siis PS2 kutsuttaisi PC:ksi vaikka sillä peeriaatteessa voi suorittaa joitain samoja tehtäviä kuin PC koneilla.
 
Kunhan kiusasin. PC:ssä pitää olla pasianssi ja kännykässä pitää olla kaikenlaisia valikoita mitä voi selata. Ericssoneista en sitten tiedä sinänsä ovatko edes tekniikan ihmelapsia vai koeputkipoikia.

Mitähän mä selitän. Ehkä ei ois pitäny kirjottaa mitään.
Lailailai.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
No jokos joku on avannut omansa?
No mikäs nyt yhtäkkiä kiinnostaa? Eiköhän näistä sisuskaluista ole ollut muutenkin tarpeeksi horinaa.
Mitä kaipaat?
 
No kun itse olen tämmönen säälittävä "mitäs tää masiina on syönyt, avataanpas" -tyyppi. Lähinnä tietty toi PS2:n purku ja tuulettimen vaihto kiinnostaa, josko joku olisi moista tehnyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mattilaj
Mutta TODELLA paljon saa tapahtua, että minä, työkseni PC:itä käyttävä, alan tällaisia leluja muuksi kuin pelikonsoleiksi kutsumaan.

Heh... Olisikin kiva nähdä mikä yritys ensimmäisenä keksii vaihtaa työntekijöidensä 19" monitorit sekä teho-PC:t Xbox/TV yhdistelmään.

JOS näppiksiä, hiiriä, monitoreja & hyötysoftaa löytyisi tälle konsolille niin sitä kaiketi voitaisiin kutsua muuksi kuin pelikonsoliksi. Soveltuvuus muuhun kuin pelaamiseen on sitten täysin eriasia. Mutta sama pätee muihinkin konsolehin kuin xpoksiin, JOS em. tavaraa saisi muille konsoleille niin pelikonsolin nimitys on kyseenalainen. Sitten olisikin omista tarpeista kiinni riittääkö rauta vai hankkiako PC lisäksi.
 
Ylös Bottom