Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uwe Boll

Pekka Lempinen

New Member
Ensiksikin, on sivustolle häpeäksi ettei tällaista ketjua ole vielä perustettu.

Toiseksi, huomasiko kukaan, että Boll haastoi kritisoijansa nyrkkeilymatsiin? Ne 65-85 kg painavat miehet jotka vuoden 2005 aikana haukkuivat Bollia, saavat nyt laittaa nyrkkeilyhaasteen herran kotisivujen kautta. Matseja kuvataan ja ilmeisesti osa päätyy Postal elokuvaan. Tosin mikäs olisi hienompaa, kuin koostaa tästä kokonainen DVD.:D

Vastaus: Uwe Boll

Kuulun niihin, jotka dissaa miestä, vaikken ole kuin trailereita katsellut. House of the Dead himottaisi nähdä, mutta en minä niitä ole hyllyyni hankkimassa.. ikinä.

Tuo nyrkkeilymatsihan on jo melko vanha uutinen, mutta varsin mielenkiintoinen sellainen.. Bollihan on kuitenkin baijerilainen nyrkkeilysankari, joten ruista luulisi löytyvän. Toisin kuin kynäniska kriitikoilta.

Enemmän tänne ketjuun sitten, kun on jotain mistä puhua.

Boll näyttää tietävän mistä videopelaajat tykkää. Löytyy teknojumputuksella ja oikeilla pelipätkillä höystettyä toimintaa. Joka pelaajan unelma.

No enpä ole leffoja nähnyt mutta pätkiä netistä kurkkinut. Enkä halua nähdä enempää.

edellinen pervo sanoi:
Enemmän tänne ketjuun sitten, kun on jotain mistä puhua.
Dissasin.

Onhan mies sentään kelpuutettu Nightwishin videoiden ohjaajaksi, joten ei täysin kyvytön kaveri voi olla kyseessä.. ;)

En tiedä ansaitseeko Boll edes omaa threadia - saattaa sanat täällä pölyyntyä pahasti. Jospa niputtaisimme paketin nimelle "Uwe Boll & Paul W.S. Anderson"?

Antaisikohan jollekin suomalaisellekin pian Hollywoodista 110 miljoonaa dollaria vaikka Condemned-leffan tekemiseen ja uuden CGI-lelun, jolla tamplailla ruudulle kaikkea kivaa?

Paul W.S. Anderson tekee vain tylsiä elokuvia, Uwesta ei voi sanoa samaa. Itse pidän miestä todellisena valopilkkuna Hollywoodin harmaassa maailmassa, hän ei taivu studioiden tahtoon, vaan tekee "itsensä näköisiä elokuvia", jos niin voi sanoa. :)

Uwe Bollhan toimii Hollywoodin koneiston ulkopuolella. Hän rahoittaa elokuvansa oman firmansa kautta pääasiassa saksalaisten sijoittajien avulla, eikä Hollywood-studioilla ole siten mitään sanottavaa hänen tekemisiinsä. Saksassa on ollut laissa kuuluisa "porsaanreikä", joka on antanut elokuvarahoittamisesta yrityksille isot veroedut mm. vähennyksinä, joten tätä kautta voi jopa ymmärtää miten mies on saanut rahaa elokuviinsa. Porsaanreikä tosin tiettävästi suljettiin vuoden alussa, joten saa nähdä miten jatkossa käy.

Mistään sadoista miljoonista ei kuitenkaan puhuta, tohtori Boll tekee elokuvansa keskihalvalla eikä mihinkään Hollywoodin megahintaan. 60 miljoonan dollarin Dungeon Siege on hänen kallein elokuvansa tähän mennessä.

Melkoinen julkisuuskampanja muuten tämä kaikki miehen lyttääminen. Vaikka suurin osa keskustelijoista ei ole varmaan yhtään Bollin elokuvaa nähnyt moni haluaa mielenkiinnosta nähdä ovatko ne todella niin huonoja, ja vielä useampi ainakin tietää mistä on kyse.

Liquit sanoi:
Paul W.S. Anderson tekee vain tylsiä elokuvia, Uwesta ei voi sanoa samaa. Itse pidän miestä todellisena valopilkkuna Hollywoodin harmaassa maailmassa, hän ei taivu studioiden tahtoon, vaan tekee "itsensä näköisiä elokuvia", jos niin voi sanoa. :)
Kyllähän sitä massasta erottuu jos tekee paskempia leffoja kuin kukaan edes kuvittelee

Ohjaaja Uwe Boll on surullisen kuuluisa vuonna 2003 ilmestyneestä House of the Dead zombie-elokuvasta. Elokuva ei saanut juuri yhtään positiivista paulautetta ja arvostelijat jopa vitsailivat että elokuva on pakko nähdä, koska se on vain niin huono että naurattaa.

sph sanoi:
Melkoinen julkisuuskampanja muuten tämä kaikki miehen lyttääminen. Vaikka suurin osa keskustelijoista ei ole varmaan yhtään Bollin elokuvaa nähnyt moni haluaa mielenkiinnosta nähdä ovatko ne todella niin huonoja, ja vielä useampi ainakin tietää mistä on kyse.

Itse olen nähnyt House of the Deadin ja Alone in the Darkin ja iskeköön salama minut kuoliaaksi, mikäli vielä joskus erehdyn jonkin hänen elokuvansa katsomaan. Ed Woodilla sentään oli jonkinlaista näkemystä verrattuna tähän mieheen.

Kyllähän tuo Boll on isoimpia vitsejä jota olen nähnyt...
Tästä syystä pyrin kyllä katsomaan herran elokuvat ihan noin huumorimielessä. Tähän mennessä olen nähnyt House of the Deadin, Alone in the Darkin ja Bloodraynen ja helvetinmoista kuraahan ne ovat kaikki olleet. House of the Dead tosin selvästi heikoin vielä näistä.

Bollin elokuvista paistaa aina jossain välissä läpi joitain yksityiskohtia, joissa ei vain ole mitään järkeä ja joita mielestäni vain mielenvikainen voi ympätä elokuviin. Noh on minulla kuitenkin hauskaa ollut miehen elokuvia katsellessa joten en viitsi liikaa valittaa.

Samoilla linjoilla Dr.Evilin kanssa...henkilökohtaisesti tunnen suurta "nautintoa", kun saan katsella aivan surkeita tekeleitä...itseasiassa olen etsinytkin näitä huonomman sarjan leffoja, Tappajahain kosto ja Battlefield Earth tulevat ekana mieleen. Hauskaa katsottavaahan nämä yleensä ovat, odotan innolla aina herra Bollinkin uusinta.

Pekka Lempinen sanoi:
Samoilla linjoilla Dr.Evilin kanssa...henkilökohtaisesti tunnen suurta "nautintoa", kun saan katsella aivan surkeita tekeleitä...itseasiassa olen etsinytkin näitä huonomman sarjan leffoja, Tappajahain kosto ja Battlefield Earth tulevat ekana mieleen. Hauskaa katsottavaahan nämä yleensä ovat, odotan innolla aina herra Bollinkin uusinta.

Jos huonoja elokuvia kaipaat, niin tsekkaapa Darkwolf. Voin myöhemmin suositella lisää, kunhan muistini alkaa toimia paremmin.

Pekka Lempinen sanoi:
Samoilla linjoilla Dr.Evilin kanssa...henkilökohtaisesti tunnen suurta "nautintoa", kun saan katsella aivan surkeita tekeleitä...itseasiassa olen etsinytkin näitä huonomman sarjan leffoja.

Siinä tapauksessa suosittelen vahvasti että hankit käsiisi sellaisen "mestariteoksen" kuin Dungeons and Dragons:D

Liquit sanoi:

Uwe näyttää siis mielestäsi kasalta paskaa? :rolleyes:

En tiedä mistä kertoo että haku "Uwe Boll" tuottaa paljon enemmän osumia FilmiFIN:issä kuin vaikkapa "Martin Scorsese" tai "Alfred Hitchcock"... :rolleyes:

Jari Tomppo sanoi:
En tiedä mistä kertoo että haku "Uwe Boll" tuottaa paljon enemmän osumia FilmiFIN:issä kuin vaikkapa "Martin Scorsese" tai "Alfred Hitchcock"... :rolleyes:
Uwe on onnistunut. Kohta pelkällä Bollin nimellä on niin paljon camp-arvoa, että studiot antavat isot projektinsa Uwelle, koska tuotto on taattua.
"Uwe Boll esittää: Raamattu. Pääosassa Gary Busey ja Kristanna Loken. Cameon tekee myös Sylvester Stallone Jumalan roolissa."

Itse en ole valitettavasti vielä nähnyt yhtään Bollin elokuvaa. Pitänee paikata aukko joskus ja katsoa kaikki, aloittaen House of the Deadista.

Toivottavasti joku keskisarjan maailmanmestari ei pidä Bollista ja haasta tämän matsiin :D:D:D ois liian mahtavaa kattoo dvd-extroissa ku on " watch Uwe been beaten shit and the rest of him out! "
Vois tulla saksalaisilta rahoittajilta sana Scheisse! pari kertaa ulos!

Ah, Uwe Boll. Jo hänen nimensä enteilee mystisesti hänen surkeuttaan ohjaajana.

Itse olen nähnyt tasan yhden Bollin elokuvan - Alone in the Darkin - ja pitihän se katsoa pariin otteeseen. Ensiksi näin sen yksin, ja tajusin, mikä 'kaveri + kalja -elokuva' potentiaali kyseisellä filmillä oli, ja toisen kerran itse-kidutukseni jatkui juuri muutaman kaverin seurassa ( tosin ilman huurteista ). Nyt kokematta on jäänyt vain Uwe Bollin legendaarinen 'commentary-track' Alone in the Darkin DVD:ltä.

Minua himottavat kovasti House of the Dead ja BloodRayne. HotD:n ja BR:n trailerit kutittelivat nauruhermoja, eivätkä kokopitkät elokuvat varmasti petä tällä alueella. Myös 'In the Name of the King: A Dungeon Siege -Tale' oli trailerin perusteella instant-B-crap-klassikko. Siis ajatelkaa nyt mikä title elokuvalla on, pojat! Toistakaa: In the Name of the King: A Dungeon Siege -Tale! Jos tämä elokuva ei ole Eeppinen isolla 'E':llä, niin minä syön hattuni. ;)

Vielä joudun mainitsemaan ihmetykseni elokuvien näyttelijä-kaarteista. Jo House of the Deadissa komeili Jürgen Prochnow ( Das Boot ), jonka näyttelijänlahjat tuskin pääsivät kunniaan, ja BloodRayneen palkattiin jo Ben "Gandhi" Kingsley! Tara Reidin ja Chris Slaterin ymmärrän, mutta Ben Kingsley, NotK:DS:n Ray Liotta ja Jason Statham, joilla olisi potentiaalia noin tuhat kertaa parempiin projekteihin, vetävät pääni pyörälle. Boll, kerro meille salaisuutesi. Oletko antikristus?

http://www.gameinformer.com/News/Story/200609/N06.0905.1228.34905.htm
Five Lucky Journalists Get The Chance To Beat Up Uwe Boll

Uwe Boll is well known for not being happy with his critics reception and reviews of his films. And now he wants to bring some of his toughest critics into the boxing ring for a few rounds. The German filmmaker is known for such dismal videogame flicks as Alone in the Dark, House of the Dead, and BloodRayne. After horrid reviews were released for BloodRayne, Boll challenged critics to a three round boxing match. The matches will be used in his upcoming film based on Postal.

Many journalists make value judgments on my films based on the opinions of one or two thousand Internet voices, claims Boll. Half of those opinions come from people whove never watched my films.

Four matches are currently scheduled for September 23 and one match planned earlier in Spain for a total of five opponents. The challengers include Carlos Palencia Jiménez-Argüello from Madrid, Spain who is the Webmaster of www.cinecutre.com; Richard Lowtax Kyanka from Lees Summit, Missouri, Webmaster/CEO for Something Awful; Jeff Sneider from Los Angeles, California, Journalist for Ain't It Cool News; Chris Alexander from Toronto, Ontario, Journalist/Radio Announcer for Rue Morgue; Nelson Chance Minter from Fredrick, Maryland, Website Critic.

For more information, visit GoldenPalace.com.
:rolleyes:

Ylös Bottom