Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V:Deathrow

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarnath
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sarnath

New Member
Vaihdetaan viikon vanha n.5 tuntia pelattu Deathrow Morrowindiin.

Elikkä.... Tuo Morrowind on edelleen etusijalla, mutta nyt saa ruveta ehdottamaan muitakin pelejä niin katsotaan tuleeko kiinnostavia ehdokkaita. Seuraavia ei kannata ehdottaa koska omistan/olen omistanut ne:

*Halo, JSRF, Sega GT 2002, Hunter, Splinter Cell, DOA3, Moto GP, Crash Bandigoot, Rallysport, Deadly Skies, Enclave, PGR, Blinx, Mechassault
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
no mulla ois toi sega bundle... eli sega gt 2002 ja jsrf eli kaks pelii!!!!!! onko sulla muita pelejä vaihtoon kuin deathrow? mäki kaipailen tota morrowindii... kerta jos se on kuin runescape... eli kyllä mä voisin vaihtaa ton sega bundlen tohon mutta etkö vois antaa jotai päälle vaikka thps3?`nimittäin kun toi bundle on mun ainut pelipaketti!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ja_ki89
no mulla ois toi sega bundle... eli sega gt 2002 ja jsrf eli kaks pelii!!!!!! onko sulla muita pelejä vaihtoon kuin deathrow? mäki kaipailen tota morrowindii... kerta jos se on kuin runescape... eli kyllä mä voisin vaihtaa ton sega bundlen tohon mutta etkö vois antaa jotai päälle vaikka thps3?`nimittäin kun toi bundle on mun ainut pelipaketti!

Tuossa listassa juuri lukee mitä pelejä en kaipaa ja siinä on sekä JSRF ja GT.
 
Ylös Bottom