Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V: Enter The Matrix

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AuDio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

AuDio

New Member
Eli vaihdetaan kyseinen peli. Tällä hetkellä kiinnostaisi Morrowind, Metal Gear Solid: Substance, Transworld Snowboarding ja kaikki Live-pelit. Melkein kaikki kiinnostaa. Peli on erinomaisessa kunnossa, vastaa kuin uutta. Sen verran tarkka olen levyjen kanssa. Tarjoukset ennemmin tänne, mutta kaupoista sovitaan tietenkin privaviesteillä. Eli tarjoamaan!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kiinnostaisiko ihkauusi Dead or Alive 3 (muutaman kerran pelattu) ja Hunter the Reckoning? Saat siis kaksi peliä vaihdossa.

Mitäs sanot? :)

Edit: Ai niin, mulla olisi tossa myöskin Cuben Star Wars: Rogue Leader ja Resident Evil. Eli siis jos omistat Cuben ja kys. pelit kiinnostaa, niin nuo olisin myös valmis vaihtamaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Löytyykös sinulta muita Xbox-pelejä?

No löytyyhän tuolta vielä Halo ja Amped + Rallisport-bundle :) Nuo olen myös valmis vaihtamaan.

Tai no sanotaanko että mieluummin luopuisin Halosta kuin tuosta bundlesta...

Tarjoukset on harkinnassa mutta vielä odottelen lisää tarjouksia. Tarjotkaa myös Live-pelejä!

Splinter Cell, Timesplitters 2, MoH: Frontline?

Tarjolla myös Whackedin live-demo, jonka olen raaputtanut saksilla pois Demo-CD:stä koska se on niin huono. Käykö vaihto?
Voin vaihtaa ne whackedin murut tai jonkun noista kolmesta pelistä.

mica86@suomi24.fi

Vastaa nyt edes mulle! Haloo...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bond
Vaihdatko Mech Assaulttiin?

Peli on tosi hyvässä kunnossa.

Onhan tuo Live-peli ja on ollut lainassa, mutta ei enää kiinnosta. Löytyykös jotain muuta? Ghost Recon tai muu Live peli?

Ylös Bottom