Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V: GBA-pelejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PeksiK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

PeksiK

New Member
Vaihdossa olisivat seuraavat pelit:

* Wario Ware, Inc. Minigame Mania (pakkaus hyväkuntoinen)
* Rockman Zero 3 (japanilainen, koko peli japaniksi. pelattavissa läpi, ja juonen seuraaminen onnistuu kun printtaa käännöksen netistä: http://db.gamefaqs.com/portable/gbadvance/file/mega_man_zero_3_trans.txt. pakkaus hieman kulunut)
* Puyo Puyo Fever (japanilainen, pelissä englanninkieliset tekstit. pakkaus hieman kulunut)
* Kuru Kuru Kururin (pakkaus kulunut ja pakkauksen sisällä ollut pelikasetin pahvikehys puuttuu)
* Denki Blocks (pakkaus kulunut ja kannessa pyöreä liimatahra hintalapusta)

Kaikki pelit ovat toimivia ja manuaalit ovat tallella. Voin ottaa valokuvia tarvittaessa.
Vaihto kiinnostaisi mm. seuraaviin peleihin:

* Super Mario Advance 2-4
* Legend of Zelda: Minish Cap
* Legend of Zelda: A Link To The Past (Four Swords)
* Astro Boy: Omega Factor
* Castlevania-sarjan pelit

Muutkin pelit kiinnostavat kyllä, joten tarjouksia voi esittää vapaasti. Rahakin kelvannee, mutta mieluiten vaihdan toisiin peleihin. Pelit ovat Tampereella. Tarjoukset mielellään sähköpostiini pekuja@gmail.com, mutta seuraan kyllä keskustelupalstaakin ja yksityisviestejä.

Edit: Mario & Luigi Superstar Saga mennyt

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: V: GBA-pelejä

Kiinnostaako vaihtaa tuo mario and luigi superstar saga
-Castlevania nes classiciin kaikki mukana mitä kaupasta
tai
-Mario karttiin pelkkä peli kasetti ja muovisuoja

Wille__90 sanoi:
Kiinnostaako vaihtaa tuo mario and luigi superstar saga
-Castlevania nes classiciin kaikki mukana mitä kaupasta
tai
-Mario karttiin pelkkä peli kasetti ja muovisuoja

Olen saanut Superstar Sagasta jo houkuttelevamman tarjouksen, joten valitettavasti ei kiinnosta. Poistelen pelin alkuperäisestä listasta kunhan kaupat on lyöty lukkoon.

Peli laitettu tänään postiin. Luulen että ehti vielä tämän päivän lähetykseen =) .
Töistä päästyäni (sivarista actually) , menin kiikuttamaan pelin postiin ja olin postissa 16.55 :D . Joten ainakin luulisi että olisi ehtinyt.

Ylös Bottom