Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V/M: 4kpl loistopelejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pekka_n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

pekka_n

New Member
Eli vaihtoon / myyntiin olisi menossa:

Splinter Cell

Oddworld Munch Oddysee

NightCaster: Defeat the Darkness

Pirates: The legend of Black Cat

Pirates on ainoa, missä on hiusnaarmuja (Mutta se ei pelaamista haittaa) ja muut ovat moitteettomassa kunnossa...

Myynti: Pelit myydään yhdessä tai erikseen, mutta ne eivät lähde polkuhintaan! Maksan postikulut, jos joku ostaa kaikki pelit...

Vaihto: Kummatkin maksavat omat postikulunsa. Pelin oltava NAARMUTON tai siitä on ainakin mainittava!!! Elkääkä viitsikö ehdottaa mitään järjettämyyksiä (esim: Splinter Cell DoA:an tms.)

Ai niin. Kaikki pelit ovat luonnollisesti PAL-versioita.

Voit myös mailata ehdotuksesi suoraan pekka83@luukku.com

No niin ja eikun ehdotuksia tulemaan!

Kiitos!
:p :p

joo eli aattelin että en kehtaisi edes mainita mutta mainitsen kuitenkin; sega bundle ois mulla joutilaana ja siihen haluaisin jonkun pelin tai pelit jos joku on niin antelias... joo eli tarjoon sega bundlen...(jsrf ja sega gt)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ja_ki89
joo eli aattelin että en kehtaisi edes mainita mutta mainitsen kuitenkin; sega bundle ois mulla joutilaana ja siihen haluaisin jonkun pelin tai pelit jos joku on niin antelias... joo eli tarjoon sega bundlen...(jsrf ja sega gt)

Juu elikkä voin Oddworldin heittää sun SegaBundlea vastaan...
Valitettavasti se ei sen enempää kiinnosta, että parempaa tarjousta minulta ei tuu...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sepi
Splinteri lähtisi 35:llä eurolla jos kiinnostaa.

Juuei... sain jo 40 euron tarjouksen, enkä hyväksynyt sitäkään.
Kuten ylhäällä mainitsin, pelit eivät lähde polkuhintaan. Mieluummin vaihdan tai sitten pidän itellä (siis jos ei hinnasta päästä sopuun) . Että semmosta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pekka_n
Juuei... sain jo 40 euron tarjouksen, enkä hyväksynyt sitäkään.
Kuten ylhäällä mainitsin, pelit eivät lähde polkuhintaan. Mieluummin vaihdan tai sitten pidän itellä (siis jos ei hinnasta päästä sopuun) . Että semmosta

40 ekua polkuhinta..give me a break :>

Joo, eli anteeksi sanavalinta "polkuhinta", mutta paljon mieluummin vaihtaisin pelin. Sillä jos myyn sen, niin mun pitää anyway lähtä sitten itse ostaan uusi peli tai alkaa heittään 40 euron tarjouksia muille... Eli paljon yksinkertaisempaa on vaihtaa suoraan. Tietenkin, jos parempia tarjouksia (siis myynti/vaihto) ei tule, niin kyllä mää varmaan sen myyn pois 45 euron hinnalla (sis. postikulut). On se kuitenkin halvempi kuin kaupasta ostaa. Mutta miten vain. Jos se ei tuolla hinnalla lähde, niin pidän sen itsellä, sillä onhan se loistopeli!
No, mutta odottelen edelleen niitä vaihtotarjouksia!

toivoopi Pekka
;)

Öhmm! Splintteri DoA:an??? kuuleeko maa? No anyway kaikille tiedoksi, että Splintter Cell meni jo (vaihdoin Unrealiin)...
Oddworld on myynnin alla, mutta Pirates ja Nightcaster ovat vielä tarjolla! Niin, että pistäkäähän tarjouksia tulemaan! Kiitoksia.

- Pekka -
:)

Minä voisinkin vaikka vaihtaa sen sega packin tohon munchiin. Pistä privaa jos kiinnostaa, niin pistellään pelit postiin.

Ylös Bottom