Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V o i m a a !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minulla on ainakin GBA:lle tehdyt ladattavat paristot. Taitaapa olla SUN:lta. Ei kovin pitkäkestoinen, mutta eipähän täydy koko ajan olla ostamassa lisää paristoja.

Minä käytän ihan tavallisia alkaliparistoja. Ne kestää todella pitkään, eikä tarvitse olla jatkuvasti lataamassa ja juoksentelemassa ympäriinsä niiden johtojen ja muiden kanssa.

Minulla Nintendon AC-DC adabter set ja minusta se on hyvä jos pelaa paljon kotona tai muualla missä on "reikä seinässä". Johtoa riittää mukavasti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege
Minulla Nintendon AC-DC adabter set ja minusta se on hyvä jos pelaa paljon kotona tai muualla missä on "reikä seinässä". Johtoa riittää mukavasti.
Mihin hintaan ja mistä?

GBA:n ohjekirjan mukaan ladattavia sinkki, ym. -paristoita ei saisi käyttää koneessa. Totta vaiko Nintendon rahastusta? Näinhän saa AC-Adapterille kivasti lisää ostajia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
GBA:n ohjekirjan mukaan ladattavia sinkki, ym. -paristoita ei saisi käyttää koneessa. Totta vaiko Nintendon rahastusta? Näinhän saa AC-Adapterille kivasti lisää ostajia.

Se taisi olla vain jonkinlainen kehotus, kyllä ne toimivat. Muuten ostakaa mieluummin ladattavat paristo-setit, sillä ainakin oma sun-akku + laturi systeemi on täysin perseestä (kallis, latautuu pitkään, ei kestä yhtä kauaa, painaa enemmän jne.)

Ylös Bottom