Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V: Pelejä (hieman muuttunut)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zippo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

zippo

New Member
SC2:ssa on pari naarmua, mutta 100% toimiva. Oikeat kannet, ohjekirja + PAL-versio molemmat pelit omaavat. Ghost Recon naarmuton.

Kannattaa ehdottaa:

- Morrowind: GotY (molemmat pelit lähtee siihen tai yksi peli + väliraha. Minulla on myös pelit Top Spin ja Metal Arms, jos kiinnostaa, niin ne lähtee 1 v. 1 menetelmällä tai jos omaatte hyviä neuvottelutaitoja, niin saatanpa laittaa pienen välirahan.

- Hyvät huumori- ja 2k4-pelit kelpaa myös.

Ehdotuksia, kiitos!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zippo
SC2:ssa on pari naarmua, mutta 100% toimiva. Oikeat kannet, ohjekirja + PAL-versio molemmat pelit omaavat. Ghost Recon naarmuton.

Kannattaa ehdottaa:

- Morrowind: GotY (molemmat pelit lähtee siihen tai yksi peli + väliraha. Minulla on myös pelit Top Spin ja Metal Arms, jos kiinnostaa, niin ne lähtee 1 v. 1 menetelmällä tai jos omaatte hyviä neuvottelutaitoja, niin saatanpa laittaa pienen välirahan.

- Hyvät huumori- ja 2k4-pelit kelpaa myös.

Ehdotuksia, kiitos!

Mulla on Morrowind (alkuperäinen ei Goty)

Metal arms tai SC2 kyllä kiinnostaa...

eihajua: Kiitti ei, olisi kivat ne GotY:n lisälevyt.
Juha123: Katotaan nyt, saattaa tulla kaupat ellei tarjota jotain parempaa.

Urheilu ja huumorilla maustetut pelit kelpaa kyllä.
Ja jos uudemmasta pelistä on kyse, niin välirahaa voin maksaa päälle.

EDIT: Suomenkielen taito...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Morrowind Goty ilmestyy vasta huomenna (20.2) tänne peräkylälään.

Joo tiedän. Minä tuossa muutin ensimmäistä viestiä ja just tuon ilmestymispäivänkin poistin.

GotY:sta ennen ilmestymispäivää pyysin, että jos joku haluaa vaihtaa minun kanssa, niin ostaa GotY:n ilmoittaen minulle ensin sittenkun se ilmestyy. GotY on halvempi muihin peleihin verrattuna ja vaihto minun Ghost Reconiin ja SC2:een tai muihin vaihtoehtoihin voittaa vaihtaja itelleen yhden pelin hinnan tai ansaitsee välirahan.

Netissä ilmestymispäivä on tänään (esim. playerone) ja kaupoissa muuten huomenna. Halvin tähän mennessä on Ata´s PC:ssä 45 euroa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juho123
Laita privaa sitten, jos kiinnostaa.

Ehken tällä kertaa vaihda. Minulla on vain tämmöisiä vakavahenkisiä pelejä ja haluaisin vähän erilaisempia julkaisuja. ToeJam & Earl 3 tai Kung Fu Chaos tai jotain muuta...

Ylös Bottom