Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V: Pelejä---> Pokemoneihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sorsa jermu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sorsa jermu

New Member
Vaihdossa olisi tällä hetkellä vain nämä:

Castlevania circle of moon GBA:lle. Mukana kotelo ja ohjeet+peli. Kaikki ihan hyvässä kunnossa. Kotelossa pientä kulumaa ja ohjekirjassa pari sivua irti(mutta tallessa), mutta mitään suurempia ongelmia ei ole.

Myös Golden sun 2 on vaihdossa, jonka mieluiten vaihtaisin emeraldiin. Mukana kaikki mitä kuuluukin olla, eli peli+ohjeet+kartta+kotelo. Pientä kulumaa tämänkin kotelossa.

Sitten olisi vielä Gamecuben Eternal Darkness, jossa pelkkä cd, joka tulee violetin värisessä kotelossa. Täysin toimiva peli. Vaihto vaikka pelkkään kasettiin

Hakusessa olisi joku näistä:

- Pokemon sapphire, ruby tai emerald

Olen hankkimassa useita kappaleita näitä pokemoneja, koska hankin näitä usealle kaverille, joten antaa vain tarjouksia tulla. Jollei joku halua vaihtaa mihinkään, niin olen valmis myös ostamaan, kunhan vain hinta on kohdillaan.

Ja nyt tarjouksia!;)

Vastaus: V: Pelejä---> Pokemoneihin

Minulta löytyy Pokemon Sapphire joka on erinomaisessa kunnossa. Kotelo ja ohjeet talella. Vaihdatko Castlevanian tuohon pokemoniin?

Vastaus: V: Pelejä---> Pokemoneihin

B-mies sanoi:
Minulta löytyy Pokemon Sapphire joka on erinomaisessa kunnossa. Kotelo ja ohjeet talella. Vaihdatko Castlevanian tuohon pokemoniin?

joo, kyllä kiinnostaa. Lähetä vaikka yksityisviestinä tiedot minulle mihin voin lähettää pelin.
Minäkin lähetän sinulle. Onko peli Pal-versio?

Ylös Bottom