Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V-rally 3 / Gamecube

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naahu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Naahu

New Member
Rallipeli vielä puuttuu omasta hyllystä..
V-Rally 3:n Gamecube versio on näköjään tupsahtanut kuin tyhjästä kauppojen hyllyille.

Joku jolla on kokemusta pelistä niin pistähän vähän arviota. Tai jos jonkun muun pätevän arvion tiedätte niin pistäkäähän osoite.
En ainuttakan arviota löytänyt tutuilta sivuilta enkä googlenkaan kautta???

Lehdistä lukemieni arvostelujen perusteella pelattavuus on aivan liian herkkä. Omia kokemuksia ei vielä ole... (mutta voipi maistua, Dreamcastin V-Rally 2 kun on mielirallejani...)

No... jotkut tykkää, jotkut ei.

minä tykkään ainakin ihan hirveästi xbox versiosta !

sanokoot muut mitä sanoo, mutta tuo on realistinen peli, eikä niinkään yliherkkä!

jos herkkyyttä on se, että ajat 180 km/h hyppyristä ja sulla on renkaat käännettynä vasemmalle ja kun tulet maahan niin huomaat että auto on katollaan. Onko realistista vai ei, päättäkää itse.

Auto käyttäytyy mielestäni tosi hyvin, vaikka ehkä hieman kumimaisesti, mutta väliäkö sillä, tuo hyvän haasteen peliin!

Kokeile ainakin ihmeessä !

T: Scorpz

Ainoa hankaluus mikä minulle on tullut vastaan on etuvetoisista nelivetoisiin siirtyminen, se kun on niin erilaista...

Kannattaa ihmeessä kokeilla ennen kuin ostaa. Itselleni PS2-versio ei kolahtanut lainkaan, mutta GC:llä on toki akuutti pula rallipeleistä - siihen rakoon ex-infogramesin tekele voi sopia mainiosti.

- Esa

Ylös Bottom