A aadi New Member 14.03.2005 #1 Peli on PAL-versio ja loistavassa kunnossa. Tarjotkaa rohkeasti vaihdokkeja... peli on vaihdettu Viimeksi muokannut moderaattori: 18.03.2005
A aadi New Member 15.03.2005 #3 Vastaus: V: the Chronicles of Riddick Pavla sanoi: Kelpaisiko Fable tai Ninja Gaiden? Klikkaa laajentaaksesi... Fable löytyy jo, mutta Ninja Gaiden kiinnostaisi kyllä. Odotan kuitenkin vielä vähän aikaa, että tuleeko muita tarjouksia...
Vastaus: V: the Chronicles of Riddick Pavla sanoi: Kelpaisiko Fable tai Ninja Gaiden? Klikkaa laajentaaksesi... Fable löytyy jo, mutta Ninja Gaiden kiinnostaisi kyllä. Odotan kuitenkin vielä vähän aikaa, että tuleeko muita tarjouksia...
P Pavla Guest 15.03.2005 #4 Vastaus: V: the Chronicles of Riddick Selvä, olen täällä Ninja Gaidenin kanssa kytiksellä.
A aadi New Member 15.03.2005 #5 Vastaus: V: the Chronicles of Riddick Pavla sanoi: Selvä, olen täällä Ninja Gaidenin kanssa kytiksellä. Klikkaa laajentaaksesi... Valitettavasti Copycatin tarjous KOTOR + GTA3 vie voiton tässä kilpailussa. Mutta kiitos kuitenkin hyvästä tarjouksesta!
Vastaus: V: the Chronicles of Riddick Pavla sanoi: Selvä, olen täällä Ninja Gaidenin kanssa kytiksellä. Klikkaa laajentaaksesi... Valitettavasti Copycatin tarjous KOTOR + GTA3 vie voiton tässä kilpailussa. Mutta kiitos kuitenkin hyvästä tarjouksesta!