Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V:Turok Evolution

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saukko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

saukko

New Member
vaihdan kyseisen peli melkein mihin vaan muuhun peliin... Peli on hyvässä kunnossa, mutta reaunassa on jotai epämääräisiä pilkkuja(pieniä, mutta TOIMII). mukaan tulee manuaalit ja muut paperit mitä on tullut. ehdotuksia.

jos saan jonkun näistä kyseisitä peleistä pistän kaupan päälle vielä 2 demoa[UK xbox magazinen nro.11 & 12. (sis.13 pelattavaa demoa) jossa muun muassa pelattavia pelejä: Blinx the time sweeper, Ghost recon, Phantom crash, tennis masters Tiger woods 2003...]

-Mech assalut
-Unreal Championship
-NHL 2K3
-Moto GP
-Deathrow
[(-Retun to Castle Wolfstein: tides of war(...Jos on edess ilmestynyt :p )]


vaihto pelin pitää TOIMIA ja mieluusti manuaalit tallessa. molemmat maksavat postimaksun.

--ANNAN PELIIN TOIMIVUUS TAKUUN--
 
Vaihdan NHL2k3:een aika varmasti mutta sillä ehdolla että lähetät ne molemmat demo CD:t ja maksat niiden kaikkien lähetyksestä itse postimaksut. Itse maksan sitten oman NHL 2k3:n lähetyksen.
Pitää katsoa että paljonko pelikaupat antaa vaihdossa NHL:stä. Jos antaa 30e niin vaihdan sen sinne ja ostan Wolffin.
Jos ne antaa vähemmän niin tehdään kaupat.
Luettele ne kaikki demot vaikka mailiin:
mica86@suomi24.fi

Peli on huippukunnossa ja annan kans toimivuustakuun
peli on kuin avaisit uuden paketista.

ps. saanko ne lehetki mukana?
 
kyllä tuo vaihto sopii nyt. Pelikaupasta saa vain 25e.
Voitko antaa privaan puhelinnumeron niin teen samoin ja sovitaan kaupoista. Siis mä lähetän postissa NHL2k3:en ja sä lähetät Turok: Evolutionin ja demo-CD:t.
Kumpiki maksaa ite ne postimaksut.
 
Ylös Bottom