Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

välkkyminen vai mikä lie?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h3e
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

h3e

New Member
Eli en tiedä miten kuvailisin tämän mutta on mulla sitten boxi kiinni telkussa komponentilla tai hdmi:lla niin peleissä esim. hahmojen rajapinnat jne. välkkyy eli mistä voisi johtua? Vähän samalla tavalla jos katsoo scartilla dvd:tä niin esim jos on kohtaus missä ikkuna ja ikkunassa sälekaihtimet niin ne sälekaihtimet välkkyy/ samalla tavalla. Toivottavasti joku nyt saa selvän mitä tarkoitan :D Hahmoissa muutenkin sellasia välkkyviä pisteitä O_o

Vastaus: välkkyminen vai mikä lie?

Eli en tiedä miten kuvailisin tämän mutta on mulla sitten boxi kiinni telkussa komponentilla tai hdmi:lla niin peleissä esim. hahmojen rajapinnat jne. välkkyy eli mistä voisi johtua? Vähän samalla tavalla jos katsoo scartilla dvd:tä niin esim jos on kohtaus missä ikkuna ja ikkunassa sälekaihtimet niin ne sälekaihtimet välkkyy/ samalla tavalla. Toivottavasti joku nyt saa selvän mitä tarkoitan :D Hahmoissa muutenkin sellasia välkkyviä pisteitä O_o

No oliskohan vikaa sitten telkkarissa jos samaa tapahtuu sekä pelatessa, että leffoja katsoessa.
Minkä on tv:n merkki ja malli?

Eli en tiedä miten kuvailisin tämän mutta on mulla sitten boxi kiinni telkussa komponentilla tai hdmi:lla niin peleissä esim. hahmojen rajapinnat jne. välkkyy eli mistä voisi johtua? Vähän samalla tavalla jos katsoo scartilla dvd:tä niin esim jos on kohtaus missä ikkuna ja ikkunassa sälekaihtimet niin ne sälekaihtimet välkkyy/ samalla tavalla.

Voisko olla mahdollista, että sun tv:si asetuksissa olisi kuvan-"parannus"-toiminnot suunnilleen maksimiarvoilla käytössä? Tv:n asetusten läpikäyminen ohjekirjaa lukien voisi olla muutenkin hyvä veto. Keinotekoinen kuvan terävöitys pois, kontrasti ja väriarvot kohdilleen (mieluiten jonkin testi-DVD:n avulla).

Mulla oli sama ongelma ja kun ei mitkään asetuksien säädöt auttanu niin lähetin koneen saksanmaalle ja sen jälkeen ei ole ongelmaa ollut.

Ylös Bottom