Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vanhojen PS2-Singstar-pelien toimivuus SingStar ABBA:n kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fader
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

fader

Active Member
Onko kukaan saanut vanhoja SingStar-pelejä toimimaan ABBA:n "Vaihda levyä" toiminnon kanssa? Itse testailin juuri SingStar SuomiRock -peliä, eikä peli tunnistanut kyseistä levyä SingStar-levyksi.

Olen toisaalta lukenut foorumeilta, että esim. PS3:lle julkaistun SingStar vol. 1:n kanssa on ihmiset saaneet toimimaan myös vanhoja PS2:n SingStar-pelejä samaisen "Vaihda levyä" -toiminnon kautta.

Uupuuko minulta jokin ABBAan vielä julkaisematon päivitys, jonka avulla konsoli/peli tunnistaisi myös vanhemmat SingStar-levyt vai onko ABBAn kanssa edes mahdollista saada toimimaan vanhoja SingStar-pelejä?

Vastaus: Vanhojen PS2-Singstar-pelien toimivuus SingStar ABBA:n kanssa?

Onko kukaan saanut vanhoja SingStar-pelejä toimimaan ABBA:n "Vaihda levyä" toiminnon kanssa? Itse testailin juuri SingStar SuomiRock -peliä, eikä peli tunnistanut kyseistä levyä SingStar-levyksi.
PS2-SingStarien käytön mahdollistavaa päivitystä ei ole julkaistu vielä millekään PS3:n SingStar-pelille. On kyllä tulossa (myös SingStar ABBAlle) ilmeisesti joulukuun aikana.

PS. PS3:n kaikkien SingStarien uusin päivitys on tällä hetkellä v2.22.

Saako tuon viimeisimmän päivityksen ladattua jotenkin manuaalisesti? Mulla nimittäin päivittyi kyseinen peli pari päivää sitten ihan muuhun versioon (1.xx muistaakseni).

Saako tuon viimeisimmän päivityksen ladattua jotenkin manuaalisesti? Mulla nimittäin päivittyi kyseinen peli pari päivää sitten ihan muuhun versioon (1.xx muistaakseni).
Jos olet kirjautunut PSN-verkkoon, peli tarjoaa aina uusinta päivitystä automaattisesti (ja muuta tapaa päivityksen lataamiseen ei olekaan). Ja ilman verkkoon kirjautumista on luonnollisestikin mahdotonta päästä esim. SingStoreen, joten käytännössä kaikilla on pakostakin aina uusin versio käytössään.

Ylös Bottom