Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Vertaa Trophyjä" -ominaisuus ei toimi

Vastaus: "Vertaa Trophyjä" -ominaisuus ei toimi.

Onko muilla ollut eilisen jälkeen samaa ongelmaa, vai menikö tuo ominaisuus rikki vain minulta?
Kun yritän verrata omia ja kaverin trophyjä, niin PS3 ilmoittaa vaan että "Virhe on tapahtunut" ja (80022D27) mitä lie sitten ikinä tarkoittaakaan.

Mulla se heittää tuota aina silloin tällöin, ei onneksi kovin usein. Mikähän lie yhteyshäiriö tuokin. Mitään tarkkaa tietoa minulla ei ole, mitä tuo koodi tarkoittaa, mutta vian pitäisi korjaantua pienen hetken kuluttua itsestään, tai kun koneen boottaa.
 
Vastaus: "Vertaa Trophyjä" -ominaisuus ei toimi.

vian pitäisi korjaantua pienen hetken kuluttua itsestään, tai kun koneen boottaa.
Tuo on nyt heittänyt tuota samaa herjaa eilis illasta asti joka kerralla kun olen yrittänyt vertailla trophyjä ja kone on sammutettu kuitenkin jo muutamia kertoja eilisen jälkeen.
 
Vastaus: "Vertaa Trophyjä" -ominaisuus ei toimi.

Ennen tuo virhe on tapahtunut vain joskus, ja vertailu onnistuu useimmiten heti toisella yrittämällä.
Tänään vertailu ei ole onnistunut kertaakaan, ja ajattelin juuri kysyä tästä ongelmasta. En ole tosin rebootannut konsoliani errorin jälkeen.

Ei liene sattumaa, jos niin monella (ks. 1. viestin linkki) on ongelma samaan aikaan?

PS. Eihän tuo reboottaaminen auttanut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom