Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

VF4-toimivuusongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AcidSun
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

AcidSun

New Member
Jees, eli ostinpa tuon pelin ja ihan mukavalta vaikuttaa. Sitä ei vaan mahdottomasti pääse pelaamaan kun sekä command trainingissa että arcadessa (muita en ole juuri kokeillut), yht äkkiä taustamusiikki loppuu kesken. Peli jatkuu muuten normaalisti seuraavaan lataustaukoon, jolloin se jumahtaakin valkoiseen ruutuun. Tätä tapahtuu toistuvasti. Välillä auttaa, kun otta discin pois ja laittaa takaisin sisään. Discissä ei näy minkäännäköisiä skraaduja. Muilla samanlaisia ongelmia?

Ainakin minun VF4 toimii moitteettomasti, eikä tuollaisista ongelmista mitä mainitsit ole tietoakaan. Kannattaa palauttaa peli kauppaan, josta sen ostit. Saat luultavasti uuden toimivan kappaleen tilalle. Saattaahan sinun koneessasi olla vikaa? Toimiiko muut pelit normaalisti?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan THUG
Kannattaa palauttaa peli kauppaan, josta sen ostit. Saat luultavasti uuden toimivan kappaleen tilalle.
Niinköhän vaan..? Kyllä kaupan sedät ja tädit on nykyään niin tiukkana sen suhteen, ettei mitään levyjä vaihdeta - oli kyseessä sitten CD, DVD tai mikä muu tahansa. Kannattanee silti yrittää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Niinköhän vaan..? Kyllä kaupan sedät ja tädit on nykyään niin tiukkana sen suhteen, ettei mitään levyjä vaihdeta - oli kyseessä sitten CD, DVD tai mikä muu tahansa. Kannattanee silti yrittää.

Kyllähän kaupan levy uuteen samanlaiseen pitäisi vaihtaa. Rahojen palauttaminen tai eri peliin vaihtaminen taas ei yleensä käy.

toi on tapahtunut mullekin pari kertaa...ensin musiikit ja hahmojen puheet katoavat ja sitten se pysähtyy johonkin kohtaan...no olen saanut sen joka kerta toimimaan käyttämällä kelkan ulkona ja tämän jälkeen kestää hetki ennenkuin kone löytää taas oikean kohdan levystä ja pian peli toimiikin taas jo normaalisti...parina ekana päivänä ilmeni tota ongelmaa mutta nyt ei oo ollu moneen päivään...

oiskohan sitten valmistus vika näissä erissä mitkä myynnissä suomessa.. Ehkä pitää hetki odottaa ennenkuin käyn ostamassa itelleni..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Pelillä on luultavasti takuu, joten jos peli todetaan vialliseksi niin siitä täytyy saada joko uusi toimiva sama peli tilalle tai rahat takaisin. Jos et saa peliä niin mene "Karpolla on asiaa" ohjelmaan tilittämään...:D

Tiedättekö esiintyykö ko. ongelma vain euro-versiossa, vai onko samanlaisia vikoja esim. jenkki-versiossa?

No, jenkki-versios...kun areenaesittely ennen matsia, musat katkeilee silloin tällöin...en tiiä miksi...
ja kun tallentaa pelin , se ilmoittaa "save failed", kuitenkin se tallensi pelin>_< hieman outoa....

Ostin itte pelin keskiviikkona ja oon todella tyytyväinen, varsinkin
kaksin pelinä se on mahtava. Ei oo mitään vikoja vielä ilmenny muuta kuin se että sen pelin ääreltä ei meinaa päästä pois.

Kyllä nyt taisin maalailla piruja seinille, kun sanoin että minun vf4 ei tee tuota ns.ääniongelmaa. Eli pelistä lähtee ensin musiikit pois sitten puheet ja lopulta peli jumittaa seuraavaan latauskohtaan. Minulla tämä on käynyt vain kerran ja sain pelin vielä toimimaan, kun avasin ja suljin levyaseman. Tämä saattoi johtua siitä, että olin pelannut kumite modea noin 4 tuntia putkeen. Toivottavasti peli toimii moitteettomasti jatkossa, että ei tarvitse ostaa uutta.

Nyt oli aivan pakko ottaa kantaa tähän "VF toimivuusongelmaan"
Itselläni oli samaisia ongelmia JAK & DAXTERIN,VF4 ja jopa MGS2 kanssa (meinaan oli mukavaa kun PS2 jumitti niissä loppupään piiiitkissä demoissa) + joidenkin DVD:n kanssa...ja mitä tein?

Myinkö koneeni,myinkö pelini,kai vein edes laitteeni korjattavaksi?!?

EI!

Pelkkä PUHDISTUS riitti,imurila imuttaa joka röörin koneesta (ja varsinkin sen eturistikon ja tuulettimen huolella)
sekä ostaa kaupasta varta vasten DVD asemien puhdistukseen tarkoitetun DVD:n (ei mitään tököttejä siis,pelkkä kuiva puhdistus CD riittää) ja käyttää sitä koneessa vaikka varmuudeks parikin kertaa putkeen...on kumma jos ei ala toimia! Itselläni ainakin alkoi...
FFX 50 tuntii peliä takana,ei yhtään jumituksia! Eikä jumittanu VF4 enää vaikka pidin peliä PUOL päivää päällä!

Puhtaus on puoli ruokaa...

(Itseasiassa noi puhdistusohjeet sain suoraan maahantuojalta,elikkä SUURET kiitokset sinne!!)

Ylös Bottom