Tuskinpa nyt sentään ovat huijareita, en ainakaan vielä Paypallille ilmoittelisi. Sanoisin, ettei eBayn Powerseller-statusta saa, jos huijaa asiakkaita.
Olen ostanut isoilta eBay-kauppiailta (Iso= paljon kohteita, 10000+ palautetta) paljonkin tavaraa ja aina olen tavarani lopulta saanut. Olen tullut huijatuksi (tai tavara kadonnut matkalla) kaksi kertaa, arvo yhteensä n. 40$. Joskus käy huono munkki, joskus parempi.
USAssa on joitakin ebay kauppiaita, joilla on hirveät positiiviset palautteet, mutta joille tuntuu olevan äärimmäisen vastenmielistä vastailla kysymyksiin, ainakin jos kyselijä on jostain Euroopan peränurkasta. Sitten taas on tapauksia, jolloin maili myyjältä ei kertakaikkiaan tule tiettyyn sähköpostiosoitteeseen perille, minulla on tätä tapahtunut yahoo.com, gmx.com jne. palveluiden osoitteilla, mutta myös joidenkin (mm. VGI UK:ssa) online-kauppojen kohdalla.
Mikään edellä kirjoitettu ei silti tarkoita sitä, etteikö sinua olisi voitu huijata. Katosiko ostamasi kohteet listasta?