Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Videoiden toisto PSP:llä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja julle37
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Videot

Nyt rupee ihan p*rkeleesti ottamaan päähän kun monta kerta oon convertannut videon psp:lle sopivaksi ja katson sitä. aluksi näkyy ihan hyvin mutta sitten kesken videon tulee teksti "video cannot be played" handbrakella olen konvertannut ja aimersoft mkv converterilla molemmilla näkyy mutta sitten tulee tuo teksti. Onko psp hajalla vai mikä on kun kaikki muut videot näkyvät kokonaan muttei 2 videoo joita olen convertannut ainakin 10 kertaa. PSPn fw on 5.00m33-6.:mad::mad:
 
Vastaus: Videot

Onko psp hajalla vai mikä on kun kaikki muut videot näkyvät kokonaan muttei 2 videoo joita olen convertannut ainakin 10 kertaa. PSPn fw on 5.00m33-6.:mad::mad:
Voi olla jotain häikkää ihan siinä custom-firmiksessäkin. Oletko kokeillut, toimivatko ne videot (konvertoituina) esim. tietokoneella?
 
Vastaus: Videoiden toisto PSP:llä

Löytyykö uusimpaan Handbrakeen toimivia asetuksia PSP:lle? Siinä ei ole enää PSP preset-asetuksia mukana, ja omilla yritelmillä ei oikein laatu vastaa odotuksia. Etenkin ääni menee ihmeelliseksi pätkimiseksi. Videokin näkyy, mutta pikselöityy ikävästi välillä. Lähteenä DVD.

Näillä kokeiltu:
Kuva
cabac=0:ref=2:me=umh:8x8dct=0:trellis=0:subq=6:weightb=0:bframes=9:merange=24
H.264 codec
source frame rate
768kbps VBR

Ääni
AAC (faac)
downmix stereo
samplerate auto
bitrate 128

Täytynee testata ainakin AC3 pass-through AAC:n sijaan.
 
Vastaus: Videoiden toisto PSP:llä

Löytyykö uusimpaan Handbrakeen toimivia asetuksia PSP:lle?
Oletko kokeillut tällaisia asetuksia? Pitäisi toimia nimenomaan Handbraken v0.9.4:llä (jonka myötä nuo PSP-presetit lähti veke). Tuolla ainakin raportoidaan onnistumisesta:
Wanted to confirm these settings work for my kids' new PSP 3000 with firmware 6.20 and Handbrake 0.9.4 on our Mac Mini OSX 10.4.
 
Vastaus: Videoiden toisto PSP:llä


Juu, samainen sivu oli tuossa auki ja niitä olen kokeillut, mutta ei auta :( Voi olla, että Vista heittää omat kapulansa rattaisiin tms. Vai pitäisiköhän DVD ensin ripata levylle?

EDIT: Nyt kun katselen tuota koodausruutua, niin se kertoo frame raten olevan jatkuvasti 40-50 paikkeilla, mikä ei oikein tunnu oikealta.
EDIT2: Näemmä tämä uusi versio ei enää asennakaan VLC:tä itse, vaan se pitää hakea ja asentaa erikseen
EDIT3: Nyt sain toimivan videon, mutta samoilla asetuksilla :confused: Vaihdoin myös levyä samalla. Nalle Puh ei toiminut, Turilas ja Jäärä toimi. Erona, että toisessa oli vain 5.1 ääni, toisessa myös 2.0 ääni valmiina. Mystistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Videoiden toisto PSP:llä

Ongelmana taisikin lopulta olla itse DVD-levyt, joiden päälle Handbrake ei ymmärtänyt mitään. Osa kelpasi, osa ei.
 
Vastaus: Videoiden toisto PSP:llä

Ongelmana taisikin lopulta olla itse DVD-levyt, joiden päälle Handbrake ei ymmärtänyt mitään. Osa kelpasi, osa ei.
Eli varmaankin jotain kopiosuojaushimmeleitä levyllä, joihin Handbraken omat rutiinit eivät kyenneet. Tuollaisten kohdalla voisi olla parempi vaihtoehto ripata levy ensin AnyDVD:llä ja vasta sen jälkeen yrittää PSP-käännöstä.
 
Vastaus: Videoiden toisto PSP:llä

Eli varmaankin jotain kopiosuojaushimmeleitä levyllä, joihin Handbraken omat rutiinit eivät kyenneet. Tuollaisten kohdalla voisi olla parempi vaihtoehto ripata levy ensin AnyDVD:llä ja vasta sen jälkeen yrittää PSP-käännöstä.

Juurikin näin, ja näin itsekin homman hoidin. Onneksi tuli joskus hommattua AnyDVD HD ikuinen lisenssi kun halvalla sai :)

Samalla tuli opittua, että thumbnailit PSP videoille saa kun luo saman nimisen .thm-päätteisen tiedoston samaan hakemistoon videon kanssa. .thm tiedoston on uudelleen nimetty 160x120 resoluutioinen jpg-kuva.
 
Vastaus: Videoiden toisto PSP:llä

latasin PSP video 9 mutta siinä taitaa olla jotain häikkää. Se tekee niitä alkuasetuksia, ja jään siihen kohtaan jossa sen pitäisi etsiä PSP. se on kiinni koneeseen usb:llä ja on laitettu usb mode, mutta mitään ei tapahdu. Lukee vain että, etsii psp:eestä ja odota muutama sekunti. No tässä on kyllä odotettu tovi jos toinenkin...
 
Ylös Bottom