Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vielä kerran ulkomailta tilatessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja trend
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

trend

New Member
Aikasempikin topikkeja näyttää olevan mutta ne on painottunut enemmän visa elektroniin tms.

Aloitetaan vaikka näin.
Amazon.com:issa näyttäisi olevan herkullisen edulliset hinnat, mutta pelit (PS2) ei ilmeisesti toimi meidän vakiokoneissa? Sikäli mitä olen ymmärtänyt, tulli ei puuttuisi tässäkään tapauksessa kunhan peli maksaa alle 45e? Tarkentakaa, jos olen väärässä. Tarkoituksena olisi tilata pelejä kunnon läjä tyyliin 10kpl, ja tässä tapauksessa toimisin niin, että tekisin kaikki erillisinä tilauksina jolloin tätä tulli ongelmaa ei tulisi?

Amazon.co.uk on tietenkin myös toinen vaihto ehto, mutta pelit on jo huomattavasti kalliimpia. COM:ista kun irtoo huippu pelejä 33e ja uutuudet 43e, kun taas UK:ssa vastaavasti noin 10e kalliimpia. Taas jos väärässä niin kertokaa.

Samalla tavalla sitten tämä Play.com, ei vakuuta hinnoissa.

DVDCrave on myös halpa, mutta todella kaukana ja toimitusajat lähempänä 2 viikkoa?

Mutta mikä on halvin mitä tiedätte vaikka ois espanjassa tms? Tärkeetä että ohjeet on englanniks ja että peli on kuten meillä täällä. Nimittäin minulla on 100% tieto että jossain euroopan kolkassa on putiikki jossa pelit on tajuttoman halpoja ja samallalailla kuorissa kun meillä täällä. Tyyliin 30e kipale, tietoa tästä?

Kiitos jo etukäteen avustajille kaikille!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trend
Aloitetaan vaikka näin.
Amazon.com:issa näyttäisi olevan herkullisen edulliset hinnat, mutta pelit (PS2) ei ilmeisesti toimi meidän vakiokoneissa? Sikäli mitä olen ymmärtänyt, tulli ei puuttuisi tässäkään tapauksessa kunhan peli maksaa alle 45e? Tarkentakaa, jos olen väärässä. Tarkoituksena olisi tilata pelejä kunnon läjä tyyliin 10kpl, ja tässä tapauksessa toimisin niin, että tekisin kaikki erillisinä tilauksina jolloin tätä tulli ongelmaa ei tulisi?

Nimittäin minulla on 100% tieto että jossain euroopan kolkassa on putiikki jossa pelit on tajuttoman halpoja ja samallalailla kuorissa kun meillä täällä. Tyyliin 30e kipale, tietoa tästä?

Amazon.comissa käsittääkseni myydään jenkkipelejä, niinpä ne eivät toimi eurooppalaisella ps2:lla ilman modausta. Toisaalta jos ostat 10 peliä ja säästät niissä suomen hintoihin verrattuna n.100-150e, niin sittenhän jo melkein olet säästänyt jenkkipleikkarin verran.

Ja jos olis kauppa josta kaikki pelit sais 30e/kpl, niin eihän kukaan pelejä muualta ostaisikaan. Enpä usko.

Ote Amazon.comin nettisivuilta:

"We are currently able to ship books, CDs, DVDs, VHS videos, music cassettes, and vinyl records to European addresses"

Eli kyseinen lafka ei suostu lähettämään pelejä USA:n ulkopuolelle.

Re: Re: Vielä kerran ulkomailta tilatessa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Billpen
Ote Amazon.comin nettisivuilta:

"We are currently able to ship books, CDs, DVDs, VHS videos, music cassettes, and vinyl records to European addresses"

Eli kyseinen lafka ei suostu lähettämään pelejä USA:n ulkopuolelle.

"Able" tarkoittaa nimenomaan että pystyy.

Lainaus amazon.comista:

"International Shipping

Amazon.com is currently able to ship books, CDs, DVDs, VHS videos, music cassettes, vinyl records, and select software to international addresses. Items from Amazon Marketplace can be shipped to several international regions, but cannot be shipped to Africa, Island Nations, Israel, Latin America, or the Middle East. "

EDIT: remform, niinpä tarkoittaakin. Mutta varmaan tuo select software sitten pelejä tarkoittaa, kun olen itse sieltä tilannut. Tosin joitakin pelejä, esim. Wind Wakeria ennakkotilattuna, ei aina haluta lähettää Eurooppaan jostain syystä. Se luki taas sen pelin kohdalla erikseen.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Re: Vielä kerran ulkomailta tilatessa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer
"Able" tarkoittaa nimenomaan että pystyy.
Luulen että Billpenin pointti olikin se, että tosta able listasta ei löydy mainintaa peleistä. En sitten kyllä tiedä mitä tuo select software käytännössä on.

Eli hinnan perusteella dvdcrave on halvin. Pitää kysästä niiltä tuleeko ne alennuspeleistä vielä millään tavalla vastaan jos ja kun tilataan 10peliä. Onko se 5e kuljetusmaksu per peli? Samaan pakettiinhan niitä ei voi tunkea vaan kaikki pitää lähettää erikseen, näinhän ne EI VOI jäädä tulliin kiinni. Eikös se näin ollut?

Eli hinnan perusteella dvdcrave on halvin. Pitää kysästä niiltä tuleeko ne alennuspeleistä vielä millään tavalla vastaan jos ja kun tilataan 10peliä. Onko se 5e kuljetusmaksu per peli? Samaan pakettiinhan niitä ei voi tunkea vaan kaikki pitää lähettää erikseen, näinhän ne EI VOI jäädä tulliin kiinni. Eikös se näin ollut?

Joo. Enpä usko, nehän tekee bisnestä. On. Voi, Tottakai voi. Ei.

Eli DVDCrave varmaan pakkaa niin isoon pakettiin, että saavat kerralla kaikki kamat liikkeelle -> taitaa päätyä tulliin. Paitsi, jos tilaat kamat jokaisen erillään niin harvakseltaan, että eivät yhdistä tilauksia Australian päässä. Samoin, tulli laskee yhden toimittajan kerralla noudettavat paketit yhdeksi toimitukseksi eli jos pelit päätyvät tulliin, on 1x10 peliä sama kuin 10x1 peli.

Itse ostaisin alle 50e erissä, eihän kymmenellä pelillä kerrallaan tee kuitenkaan mitään.

Ylös Bottom