Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vikailmoa pukkaa ja tiheään

Samppa

Member
Warning: Too many connections in /www/asiakkaat/konsolif/konsolif/public_html/bbs/admin/db_mysql.php on line 40

Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in /www/asiakkaat/konsolif/konsolif/public_html/bbs/admin/db_mysql.php on line 40


Eli tällaista ainakin tänään on ruudulle iskeytynyt todella tiheään, olen näillä foorumeilla käynyt suht' harvoin joten enpä tiedä onko tämä ihan yleistä vai jotain tänään ilmennyttä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Samppa
Warning: Too many connections in /www/asiakkaat/konsolif/konsolif/public_html/bbs/admin/db_mysql.php on line 40

Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in /www/asiakkaat/konsolif/konsolif/public_html/bbs/admin/db_mysql.php on line 40


Eli tällaista ainakin tänään on ruudulle iskeytynyt todella tiheään, olen näillä foorumeilla käynyt suht' harvoin joten enpä tiedä onko tämä ihan yleistä vai jotain tänään ilmennyttä...

Ei yleensä tule, tänään kerran minulle tullut. Todennäköisesti palvelun tarjoajalla joitakin teknisiä ongelmia.
 
Sigmaticilla oli ongelmia tietokannan kanssa.

22.4.2002 Tänään klo 15.00 - 16.00 välisenä aikana on esiintynyt MySQL-palvelimen ajoittaista ruuhkaisuutta. Ongelma on korjattu kasvattamalla MySQL-palvelimen max_connections-määrää huomattavasti.
 
Ylös Bottom