Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vinkkejä aloittelevalle Dreamcast- harrastajalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja spectah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

spectah

New Member
Jep, olen siis uusi täällä kuten myös olen uusi Dreamcast pelaaja ja haluaisin vinkkejä, mitä pelejä kannattaa hankkia ja mistä. Tykkään itse kaikista peleistä mätkinnöistä roolipeleihin ja tavoite olisi saada mahdollisimman suuri kokoelma kasaan.

Jos joku tietää vaikka jonkun nettikaupan tai import- pelejä toimittavan yrityksen niin laittakaa tänne juttua, tai vaan vaikka jotain vinkkejä mitä pitäisi yrittää hankkia. Kiitos etukäteen.

Jos hyviä pelejä haluat ni sellattia paikkoja mistä kannattaa kattella on esim. tässä:

Lik-sang.com

Gamehouse Future

Huuto.net

Myös harrastelijoiden tekemiä projekteja kannattaa kattella, tarvit vaan CD-levyjä ja polttavan aseman. Muutama hyvä linkki:

Consolevision.com

DC Emulation

Mä voin taata: DC on niitä ostoksia joita et tule katumaan!

Ai niin, voishan sitä vielä listata omia mielipiteitä niistä peleistä, joista itse pitää. Omia suosikkejani:

AUTOPELIT

Metropolis Street Racer - Monta rataa, monta autoa, hyvää musiikkia, hienoa grafiikkaa... Erittäin mielenkiintoinen peli! (Mutta vältä 60 hz- asetusta bugien takia)

F355 Challenge - Tämä on ehdottomasti paras autosimulaatio mitä tiedän. Todella realistinen tuntuma, monta pelitilaa (harjoittelu, yksinajelu, kisa, split-screen kaksinpelikilpailu, split-screen aikakisa, linkkikaapeli-kaksinpeli (paina X ja Y samanaikaisesti valikossa)...) ja Ferrari. Kymmenen pistettä!

Crazy Taxi - Taatusti erilainen taksikaahailu!

TAPPELUPELIT

Power Stone - Omaperäinen ote taistelemiseen, hauskaa sarjakuvamaista grafiikkaa, taattua Capcom- laatua

Dead or Alive 2 - Hyvää grafiikkaa, laajoja kenttiä, nelinpeli...

Soul Calibur - Tämä peli kuuluu jokaisen itseään kunnioittavan pelaajan yleissivistykseen. Tajuton hahmokaarti, tehtäväpohjainen yksinpeli, monta muuta pelimoodia, paljon bonuksia... Klassikko!

RÄISKINTÄPELIT

Quake 3 Arena - Erinomaista mättöä, eritoten nelinpelinä!

House of the dead 2 (valopistooli) - Pelihallikone oli hyvä, tämä on vielä parempi! Lisäesineet tuovat mielenkiintoa lisää, ja valopistooleilla peli todella pääsee oikeuksiinsa!

ROOLIPELIT

Shenmue - Yleensä en ole ollut kovin kiinnostunut roolipeleistä, mutta Shenmue on upea peli. Epälineaarisuus, monipuolisuus, yksityiskohtien älytön määrä...

TASOHYPPELYT

Sonic Adventure 2 - Kukapa ei tuntisi sinistä siiliä... Vauhtia ja toimintaa riittää!

Toivottavasti tästä listasta on apua... Kannattaa kattella nettiäkin...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom