Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virallinen julkaisu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fabu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

fabu

Member
Saattaa olla että tästä on jo täällä keskusteltu.

Tällä hetkellähän Suomesta ei saa kuin "harmaatuotuja" Live kittejä, pois lukien beta testaajat.

Mitä tapahtuu "import" Live-kitillä Liveen liittyneille pelaajille siinä vaiheessa kun Live julkaistaan Suomessa virallisesti?

Pystyykö henkilötiedot muuttamaan siinä vaiheessa oikeiksi, nythän ainakin postinumero pitää valehdella?

Onko Suomi-kitillä ja import-kitillä liittyneillä pelaajilla julkaisun jälkeen mitään eroa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan fabu
Pystyykö henkilötiedot muuttamaan siinä vaiheessa oikeiksi, nythän ainakin postinumero pitää valehdella?
Microsoft kuulemma harkitsee asiaa henkilötietojen muuttamisesta. Tällä hetkellä rekisteröinnin yhteydessä ilmoitettua asuinmaata ei voi vaihtaa, joten suomalaiset näkyvät joko ruotsalaisina tai britteinä sellaisissa peleissä, joissa asuinmaa on näkyvissä kanssapelaajille.

Onko Suomi-kitillä ja import-kitillä liittyneillä pelaajilla julkaisun jälkeen mitään eroa?
Ei ole, jos tuota asuinmaajuttua ei lasketa mukaan.

Toivottavasti Microsoft ottaa huomioon sen, että ihmiset voivat esim. muuttaa toiseen maahan asumaan ja pitäisihän silloin olla mahdollisuus vaihtaa maataankin, vai..?

Muistaakseni joissain tulevissa peleissä gamertagin vieressä näkyy maan lippu, joten ehkäpä "väärästä" maasta voi jotain "harmia" olla..?

Tässä kait voisi kysellä myös sitä, että onko kellään tietoa milloinka Live virallisesti julkaistaan Suomessa? Yleisesti on ollut puhetta, että se tulee joskus syksyllä. Alkaa tuo syksy olla aika lähellä........

Tuo maan vaihtaminen on tosiaankin suuri toivomus, nimittäin miten käy Livessä ruotsalaisina pelanneille suomalaisille jotka ovat 1337h4x0reita (pahoittelen teini-mallia) vaikkapa NHL2K3ssa ja XSN sportissa alkavat MM-kisat. Silloin käytännössä nämä suomalaiset jotka ovat naamioituneet ruotsalaisiksi joutuisivat pelaamaan ruotsin joukkueessa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ooz
Toivottavasti Microsoft ottaa huomioon sen, että ihmiset voivat esim. muuttaa toiseen maahan asumaan ja pitäisihän silloin olla mahdollisuus vaihtaa maataankin, vai..?

Muistaakseni joissain tulevissa peleissä gamertagin vieressä näkyy maan lippu, joten ehkäpä "väärästä" maasta voi jotain "harmia" olla..?

Mutta jos minä esim.muutan Indokiinaan,niin kyllä Suomalaisena pysyn!
Puhumattakaan jos muutan ruotsiin,niin ei musta hurria saa tekemälläkään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Harza
Mutta jos minä esim.muutan Indokiinaan,niin kyllä Suomalaisena pysyn!
Puhumattakaan jos muutan ruotsiin,niin ei musta hurria saa tekemälläkään.

Tarkoituksena varmaankin oli se että pitäisi olla tälläinen maanvaihtomahdollisuus.

hum. onko siis rekisteröidyttäessä laitettava ruotsi maaksi? ja jos on, niin jos laitoin suomen, onko minun xbox-liveilyni siltä osin liveilty kunnes se julkaistaan suomessa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan akari
hum. onko siis rekisteröidyttäessä laitettava ruotsi maaksi? ja jos on, niin jos laitoin suomen, onko minun xbox-liveilyni siltä osin liveilty kunnes se julkaistaan suomessa?
Xboxin webbisivuilla voit rekisteröityä suomalaiseksi, mutta itse Live-rekkautumisessa voit valita asuinmaaksesi vain sellaisen maan, jossa Live on virallisesti julkaistu (esim. Englanti ja Ruotsi).

Koskas tämä LIVE oikein lanseerataan Suomeen? Uutiset sivulla tulee kokoajan tietoo Livestä (esim. kaikista ilmaisista kuukausista jos omistaa tietyn pelin ym.). Mutta ehkä tärkein olisi pistää joka uutisen kohdalle myös että onko tietoa sen virallisesta tulosta Suomeen.......

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Beukeboom
Koskas tämä LIVE oikein lanseerataan Suomeen? Uutiset sivulla tulee kokoajan tietoo Livestä (esim. kaikista ilmaisista kuukausista jos omistaa tietyn pelin ym.). Mutta ehkä tärkein olisi pistää joka uutisen kohdalle myös että onko tietoa sen virallisesta tulosta Suomeen.......

Itseänikin homma alkaa pikkuhiljaa kiinnostaa, jos tuon PSO:n vaikka hankkisi takaisin. Enkä myöskään halua olla ruotsalainen.

Onko vieläkään mitään tarkempia tietoja tuosta Liven saapumisesta Suomeen? Milestäni nyt on syksy, ja syksyllähän sen piti tulla, mutta mitään hypeä ei missään kuulu, eikä näy.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Onko vieläkään mitään tarkempia tietoja tuosta Liven saapumisesta Suomeen? Milestäni nyt on syksy, ja syksyllähän sen piti tulla, mutta mitään hypeä ei missään kuulu, eikä näy.

Ainakin xbox.com/fi sivuille on ilmestynyt Live-osio. Siellä lukee uutiset ja muut Liveen liittyvistä asioista. Kuten beta-testeistä. Ja syksyhän on vasta alkanut. Kyllä se sieltä tulee... vaikka ei kyllä minua kiinnosta kun live on jo käytössä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Ainakin xbox.com/fi sivuille on ilmestynyt Live-osio. Siellä lukee uutiset ja muut Liveen liittyvistä asioista. Kuten beta-testeistä. Ja syksyhän on vasta alkanut. Kyllä se sieltä tulee... vaikka ei kyllä minua kiinnosta kun live on jo käytössä.

Itse en keksi mitään peliä Liveen. Muuta kuin True Fantasy Live ja ehkäpä tuo PSO. Jos vain tulisi Plus versio Boxille tai edes Japanista pois, puhumattakaan C.a.r.d.ista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Onko vieläkään mitään tarkempia tietoja tuosta Liven saapumisesta Suomeen?

Kyselin asiaa Microsoft Finlandilta ja vastaukseksi tuli:

Hei!

Xbox Live lanseerataan vuoden 2003 lopulla...eli enintään 3½ kuukautta!

Ystävällisin terveisin,

Tiina Naamanka
Microsoft Oy/Asiakaspalvelu

argh, odotusta piisaa :)

Kittejä näyttäisi saavan nyt muualtakin kuin VPD:stä, mutta voiko itsensä rekisteröidä jo suomalaiseksi? Vai pitääkö tässä odotella muotoseikkojen takia vielä kuukausi?

Ylös Bottom