Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4 Evolution

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gazza.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

gazza.

New Member
Virtua Fighter 4 Evolution julkaistaan Japanissa 13.3.2003.

virallinen kotisivu:
www.sega-am2.co.jp/vf4evo-ps2/release.html

Parannetut grafiikat (huhutaan jopa arcadetasosta.. uskoakseni tama ei kuitenkaan ole mahdollista).

Kumite- moodi on korvattu uudella "Quest" moodilla.
Tama on periaattessa seikkalumoodi, jossa voit matkustaa ympari japania ja otella useissa pelikeskuksissa, arcadehalleissa, seka osallistua turnauksiin. 500 oikeaa pelaajaa on simuloitu tata varten, mukaanlukien am2:n henkilokuntaa.

Parannettu harjoittelumoodi.
enemman komboja, myos huippujen kayttamia..

Paljon uutta kamaa mita voi kerata. Enemman esineita yms.

Nopeammat latausajat.

kasittaakseni edes Usa:n ilmestymispaivaa ei ole viela vahvistettu.. toivottavasti tulee eurooppaan mahdollisimman pian. Niin ja ps2 on ainoa konsoli, jolle on vahvistettu ilmestymispaiva.. multiplatformista on kylla puhuttu, mutta mitaan ei siis ole vahvistettu..

Harmi, jos peli vain PS2:n herkuksi. VF4, vaikka rujo onkin, ei varsinaisesti kaipaa täyshintaista päivitystä. Xbox ja GC sen sijaan tarvitsisivat oman VF:n. Niillä sitä paitsi saataisiin varmasti arcade-tasoiset grafiikat.

Kyllä VF4 on niin hyvä mätkintä, että jos grafiikan parannus on todella niin suuri kuin luvataan, voisi Evon (hampaita kiristellen) silti hankkia. Se tarkoittaisi kuitenkin, että sahalaidoista pitäisi päästä kokonaan eroon ja taustat saisivat olla selvästi parempia.

Parasta uutisessa oli, että tikkuvalmistaja Hori ilmoittaa samalla tekevänsä uuden version VF4-arcadetikustaan. Edellistä versiota ei turhan montaa kappaletta tehty. Itse sain etsimisen ja odottamisen jälkeen hommatuksi yhden, joka kuitenkin osoittautui vialliseksi. Palautin tikun, mutta uutta ei ollut enää antaa tilalle. Tämän uuden tikun voisi siis hankkia.

Jees...täytyy toi japsi versio jostai repii kun se tulee...
Ei noi nuo uudet oikein kiinnosta: Goh (Taka-arashi VF3:sta) ja Brad (Vanessan Muay Thai)...Vanessalta lähti muay thai, tilalle tuli "Offence" taisteluliike!
Peli näyttää olevan entistä nopeatempoisempi kuin edellinen, hullut combot ja nopea liikkuvuus! Ja entistä tasapainoisempi, ei Akira ylivoimaa enää.
Videopätkiä on tullu katottu ja oon huomanu että Pai ja Kage ovat ylivoimaisia muihin verratuna! Aoi, hahmo jonka käytän, on paranneltu jonkin verran, enemmän offensiivinen kuin ennen,
"K+G", "b,df, P+K" ja "d,df,f, P+K, P":)

On se aika sääli että arkade versio ei tullut tänne Suomeen, Pelikaani ei tuota tarpeeksi rahaa että uusin laitteisiin voisi investoida:(
Kyllä olen odottanut peliä, kun se ei tulee, niin tyydyn versio b:hen, arkade mätkintään!

PS2:lle ei löydy täällä euroopassa yhtään tikkua, kannattaa etsii "vanhoja" PS1 tikkuja. esim. ASCII- tikku on iha hyvä, maksoin siitä 10 ekii, ei paha.
Hori tikut ovat turhan kalliita, vain HC VF-pelaajille?

..

itselläni on juuri ed. mainittu horin vf4- tikku.. jenkeistä tilattuna hintaa tuli n. 100 euroa. on kyllä aivan erilainen fiilis pelata sillä, varsinkin kun käytän akiraa.. (esim. m-ShRm MC -> m-ShRm -> m-DbPm on turhan hankala tehdä padilla, tikulla sitä ei edes "huomaa" tehneensä.

kyllä tämä ehdottomasti tulee hankittua, jossei tule eurooppaan niin lähtee kone modattavaksi samointein.. toivottavasti saavat vaikeustasoa vähän nostettua, kun tuo kumite- moodi on turhan helppo ja arcadehan on pelkkä vitsi. tottahan se on, että vf4 on tarkoitettu pelattavaksi kavereita vastaan, mutta... no, käsittääkseni ainakin arcade- version evo on huomattavasti vaikeampi yksinpelinä.

henkilökohtaisesti mua ei nuo Brad ja Goh hirveästi kiinnosta, tulee niitä varmaan vähän testattua, mutta kyllä mä edelleen aion pitää aoin ja akiran mun päähahmoinani..

On se aika sääli että arkade versio ei tullut tänne Suomeen, Pelikaani ei tuota tarpeeksi rahaa että uusin laitteisiin voisi investoida

..juu, on kai jenkkeihinkin tullut vasta äskettäin. ikävää sinänsä, ettei suomeen ole tuotu edes ver C.:n arcadeita. B:ssähän akira tosiaan on aika ylivoimainen..

niin.. äläkä unohda, että aoille on annettu vielä entistä enemmän reversaaleja.. esim. hedarit pystyy reversaamaan.. ;)

Parasta uutisessa oli, että tikkuvalmistaja Hori ilmoittaa samalla tekevänsä uuden version VF4-arcadetikustaan.

jep.. mitäköhän niillä L3 ja R3 napeilla on tarkoitus tehdä? käsittääkseni arcade- versiossa kyseisiä nappeja ei ole...

Ylös Bottom