Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Tennis 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jmunkki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jmunkki

New Member
Tulipa tuokin hommattua (sain hyvään hintaan, kun annoin vaihdossa Surf Rocket Racerin) ja nyt olen jo ehtinyt hieman pelaillakin sitä.

Varsin erinomainen peli kaikenkaikkiaan. Kalenteri ja ajankulun ymmärtämiseen meni kyllä minulle hieman turhan pitkään.

Itse asiaan: huomasin että analogitatilla on huomattavasti vaikeampi saada tähdättyä äärikulmiin. D-pad mahdollistaa paljon jyrkemmät suunnanvaihdot. Tämä johtuu kai siitä, että vaikka analogiohjaimella X ja Y-suunnan minimi- ja maksimiarvot ovat 0% ja 100%, äärimmäiset nurkkakombinaatiot eivät ole mahdollisia: (0,0), (0,100), (100,0), (100,100). Tatin toiminta-alue on ympyrä.

Vähän vaikea päättää kummalla peliä ohjaisi.

Itselläni ei ole kakkos osaa mutta ykkösessä ainakin D-padilla ainakin syötöt meni helposti leveäksi. Kannattaako V-tennis2 ostaa jos omistaa ykkös osan?

Originally posted by DeepBlue
Itselläni ei ole kakkos osaa mutta ykkösessä ainakin D-padilla ainakin syötöt meni helposti leveäksi. Kannattaako V-tennis2 ostaa jos omistaa ykkös osan?

En osaa ykkösestä sanoa, kun en ole pelannut. Odottelin ihan tarkoituksella kakkosen ilmestymistä.

Mitä syöttöihin tulee, niin ohjaus on myös aikaherkkä, eli pieni napaus vasemmalle syötön aikana suuntaan syöttöä hieman vasemmalle. Jos ohjainta pitää koko ajan painettuna johonkin suuntaan, syöttö menee melko varmasti vääräksi.

Ylös Bottom