Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

virtua tennis 2k2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

eee

New Member
miten ihmeessä tuossa tenniksessä saa treenattua syötön nopeutta? oon paljon treenannu tota pin crasherii mut oon saanu vaan tarkkuutta...

2k2:sta siis oli kyse...

En ole tuollaisesta pelistä ennen kuullutkaan...

Seriously, mikäli käsitin ongelman oikein, niin siellä maailmalla on eri harjoittelumestoja, jotka jokainen harjoittavat jotain tiettyä aluetta. Pin Crasher siis treenaa vain sitä yhtä aluetta, kun taas joku muu harjoittaa jotain toista.

Jees Pin Crasherin lisäksi on se Prize Shot tms. jossa lätkitään niitä palkintoja hihnalta. Mielestäni nopeutta saa kyllä molemmista, mutta kannattaa yrittää syöttää näissä kummassakin mestassa mahdollisimman kovaa eli sitä kautta saisi nopeuttakin enemmän.

Samoin tarkkuutta saa enemmän jos harjoituksissa osuu tarkasti ,nopeutta jos syöttää lähes maksimi tehoilla, kierteitä lyömällä kierteisiä jne.

Jollain voi olla parempaakin tietoa, itse perustan nämä vain omiin pelikokemuksiin.

Omien havaintojen mukaan sitä tehoa saa lisää kun saa mittarin täyteen(max). Eli mitä useammin saat mittarin täyteen sitä enemmän kehityt. Itse kehitin syötön kyvyt täyteen pelkällä prize sniperilla(vai mikä onkaan).

Ylös Bottom